MySOFT.cz

Software

Written by Super User
Created: Monday, 22 February 2016 22:14 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 15:13 | Published: Monday, 22 February 2016 22:14

Půjčovna

Systém pro vedení půjčovny všeho druhu

Program Půjčovna bude teprve brzy vydán. Aktuálně na jeho vývoji usilovně pracujeme. Systém bude plně připraven na Elektronickou evidenci tržeb (EET) v ČR.

Zde pár náhledů pro inspiraci:

 

Written by Super User
Created: Tuesday, 22 September 2015 13:04 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 15:25 | Published: Tuesday, 22 September 2015 13:04

Soukromý klub

Modul pro systém Bar a Restaurace - funguje i samostatně

Náhled zvětšíte kliknutím zde

Dokončujeme a aktuálně už i v praxi pro Vás zkoušíme náš nový doplňkový modul pro systém Bar a Restaurace. Ten má za úkol zajistit plně funkce Soukromého klubu. Stará se o evidenci členů, správu členských karet, správu šatny (již nebude nutné dávat lístečky - na vše postačí klubová karta), správu plateb (obsluha vstupu nepustí ven hosta bez zaplacení), hlídání zletilosti (při akcích s omezením věku) a další funkce, které vyžadují soukromé kluby.

Co je to soukromý klub?

Soukromým klubem se pravděpodobně velmi brzy stanou snad všechny restaurační zařízení v České republice a to především kvůli nešťastným nápadům naší vlády, která se zřejmě rozhodla zlikvidovat český trh a totálně zničit české restauratéry. Díky soukromému klubu totiž nebude dosahovat řada nesmyslných omezeních, které vláda již rozhodla s platností od 1.1.2016. Například bude možné v soukromém klubu kouřit, nebude nutné vlastnit registrační pokladnu a online odesílat účtenky státu a další nesmyslnosti, které zničí i poctivého podnikatele.

Zkušenosti uživatelů, nebo i jen nadšemců či zájemců o provoz soukromého klubu si můžete vyměnit na našem Diskusním fóru zde.

Protože má spousta provozovatelů problém se založením soukromého klubu, zvažujeme možnost provozu soukromých klubů pod záštitou občanského sdružení XCenter.eu formou členství v tomto spolku. Odpadá tak nutnost zakládat spolek - zkrátka se stanete členem spolku existujícího, který má řadu zkušeností s provozem soukromého klubu a kde získáte vše potřebné. Pokud Vás to zajímá, navštivte stránky www.xcenter.eu, kde získáte více informací.

Řešení

Soukromé kluby již existují a existuje několik právních rozborů jejich činnosti. Nejhorší variantou je klub provozovat na živnostenský list, protože se podnikatel tímto listem uvázal (podepsal) k plnění hned řady pravidel podle živnostenského zákona. Nejhorším omezením je  "veřejná dostupnost služeb", která v podstatě dělá činnost soukromého klubu s omezeným vstupem problémovým - diskriminačním. I tak je ale možné soukromý klub provozovat i na základě živnostenského listu. Existuje řada pravidel, které toto umožňují, v první řadě je vhodné v zápisu do ŽL uvést, že jde o soukromý klub (problém se tak vyřeší přímo a máte u dveří "co ukázat"). Také je nutné (ve všech případech) podnik zvenčí dostatečně viditelně označit jako soukromý klub. 

Nejlepší právní formou provozu je činnost "Spolku" (dříve Občanské sdružení). Činnost takového spolku je přímo dána ústavním právem se sdružovat a nevyžaduje vlastnictví ŽL (i když se Vás o tom budou snažit úřady přesvědčit za účelem získání biče na Vás). Veškerá konzumace v klubu je v podstatě zdarma. Sleduje se výše a hodnota zkonzumovaného zboží a tato hodnota se členem platí jako členský příspěvek. Každý člen má totiž právo sám, dle svého uvážení přispět klubu. Výše tohoto "uvážení" se tak jen řídí jeho volbou výše konzumace. Ano, toto je legální a jde o osobnostní právo každého Čecha dané Ústavou (tedy nad všechny zákony - ústava má vyšší moc).

Provoz soukromého klubu vyžaduje jednu věc navíc, proti provozu pouhého baru a to je hlídání všeho, co se motá kolem členů. Naše řešení se kompletně stará o celou tuto problematiku a přináší dokonce řadu zlepšení běžného provozu. Systém hlídá jak celý proces kolem registrace členů, klubových karet, jejich konzumace (máte podrobné statistiky konzumace na každého člena).

Pokud se chcete úplně vyhnout podmínkám v ČR, pak máte ještě jednu možnost - založit si firmu mimo území ČR, ale nejlépe v EU, abyste mohli podnikat i na území ČR. V takový moment má na Vás (prostory) dosah pouze Stavební úřad a Hygiena. Vy, jako subjekt jste poté nedotknutelní, jelikož jste mimo jurisdikci ČR. Musíte si ale zajistit správně i danění a jiné povinnosti, které ukládá judikatura dané země. Je velmi pravděpodobné, že zjistíte, že podstatně šetříte na daních (Řecko, Kypr, Lucembursko).

Klubové karty

Formát klubové karty je velmi individuální a volba technologie, zabezpečení, vzhledu a dalších parametrů je zejména na finančních možnostech provozovatele klubu. Náš systém podporuje jak systém čárového kódu, PINU (číslo karty zadané klávesnicí) tak plně podporujeme USB čtečky RFID čipů, což je nejbezpečnější řešení. Výroba klasické plastové karty bez čipu s oboustranným potiskem a personifikací nepřesáhne hodnotu 15-20Kč za kus. Tuto částku si můžete od hostů vybrat při předání karty, takže máte krásné karty bez nákladů. Čipová karta výjde přibližně na dvojnásobek. Všechny typy karet Vám umíme zajistit od našeho partnera.

Licencování

Licencování má tento modul samostatné a to na dobu platnosti licence Bar FULL. Tento modul je možné si objednat ke stávající licenci systému Bar a Restaurace ve verzi FULL a to za příplatek 1 990Kč, pokud již máte aktivní licenci baru. Bude-li Vám licence končit, je možné upravit cenu tak, že uhradíte pouze poměrnou část, která se rovná zbývající době z ročního licenčního poplatku, nejméně však 500Kč. U nových licencí je možné objednat si verzi FULL bez, nebo s tímto modulem, kdy je modul v nové licenci přidán za zvýhodněnou cenu doplatku ve výši 1 490Kč, licence tak za celek výjde na 3 980Kč. Objednávat můžete kliknutím zde.

Jak se nebát Elektronické evidence tržeb (EET)?

Je to jednoduché, modul plně spolupracuje s naším systémem Bar a Restaurace, který má EET plně pod kontrolou. Můžete tak sami vyřadit účtenky, které nespadají do EET (například personální lístky, lístek majitele, kapely apod). Tyto lístky nejsou příjmem a proto nespadají do danění, tedy ani do EET. Takové lístky si sami lehce v systému nastavíte tak, že budou z EET vyřazeny.

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 13:03 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 15:57 | Published: Thursday, 25 June 2015 13:03

Web Direct Mailer 

Kompletní řešení pro hromadnou poštu

je serverové řešení pro hromadné odesílání e-mailové pošty. Ovládá se pomocí webového rozhranní, samotné odesílání poté na pozadí provádí server (můžete klidně vypnout své PC, vše probíhá rychlostí blesku na serveru). Tato forma rozesílky je vhodná pro příliš velké množství odesílané pošty, například pokud chcete rozeslat statisíce až miliony e-mailových zpráv.

Co vše systém podporuje?

  • Příprava šablon pro odesílání zpráv - na serveru si navrhnete šablony zpráv, jak mají vypadat. V šabloně jde nahrazovat zástupné znaky libovolným obsahem a tím zprávy personalizovat. Na serveru máte neomezený prostor pro tyto šablony.
  • Každá rozesílka je uložena na serveru, je možné do zprávy vložit odkaz pro správné zobrazení v případě, že se příjemci zpráva nezobrazí správně (například ji zdeformuje antivir apod).
  • Správa seznamu adres, třídění do skupin a další funkce kolem seznamů (importy, exporty, CSV atd)
  • Možnost automatizovaného přihlašování a odhlašování adres
  • Možnost automatického vložení odhlašovacího odkazu do zprávy (a další uživatelské parametry)
  • Vysoká rychlost odesílání zpráv (vše probíhá na serveru s konektivitou 1GBit)
  • Možnost nastavení brzdících mechanismů pro zvýšení pravděpodobnosti doručení - lze nastavit maximální počet zpráv za určenou dobu na danou doménu, maximální datové zatížení a další parametry.
  • Plná podpora norem pro hromadný mailing - zvyšuje úspěšnost doručení a minimalizuje pravděpodobnost mylného označení za spam
  • Podpora HTML a současně i TEXTové verze zprávy (nebo jen jedné z nich)
  • Řádné hlavičky e-mailů, řádně nakonfigurovaný odchozí server (minimalizuje chybovost doručení kvůli odmítnutí protistranou)
  • Opakované doručení v případě neúspěchu (server se snaží doručit zprávy na dočasně nedostupné servery opakovaně - až sedm dní)
  • Historie rozesílek včetně statistik online
  • Test zkušebního odeslání na jednu adresu před samotnou rozesílku (vidíte ve své schránce, jak bude příjemci zpráva doručena)
  • Cena systému je stanovena měsíčním pronájmem za 150Kč měsíčně.

Instalační poplatek je jednorázově 99Kč.

Co je v ceně?

  • Neomezené využívání systému - neomezené funkce, počet příjemců, rozesílek apod
  • Webový hosting systému, vlastní virtuální server, vlastní odesílací server SMTP
  • Instalace serveru, konfigurace odesílacího jádra, instalace a nastavení directmailu, zprovoznění
  • Uživatelská podpora
  • Automatizovaný dohled nad správným chodem serveru
  • Provoz buďto na vlastní doméně, nebo na naší subdoméně ve tvaru KLIENT.e-mailservis.cz, kde KLIENT bude označovat vlastní značku zákazníka
Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 13:06 | Last Updated: Tuesday, 08 August 2017 13:33 | Published: Thursday, 25 June 2015 13:06

Firma a Sklad

Kompletní správa faktur, skladu a chodu firmy s podporou EET

Systém se postará o Vaše dodavatele, zákazníky, objednávky, faktury, dodací listy, zakázky, skladovou evidenci (zboží, služby), správu plateb i o pravidelnou fakturaci a připomínky / upomínky plateb. U každé zakázky je možné evidovat více různých plateb, což je vhodné třeba u splátkového prodeje, nebo pokud zákazník platí částečně hotovostí a část třeba kartou apod.

Všechny daňové doklady je možné automaticky odeslat na Finanční správu, doklady tak přímo obsahují FIK a BKP kódy. Je však možné určité zákazníky z EET vyloučit.

Jde o komplexní systém, který se postará o všechny administrativní úkony Vaší firmy, bez ohledu na Vaši velikost. K datům lze přistupovat z více PC současně, včetně dálkového přístupu (například pomocí notebooku kdekoliv na světě, kde je dostupná síť internet).

Všechna data a klíčové funkce jsou uloženy v cloudu. Máte tak možnost pomocí API propojení přistupovat ke své firmě z mnoha platforem (Windows aplikace, Android aplikace, Webová stránka) a data jsou tak vždy aktuální. Funkce, které jsou založené na čase (například odeslání připomínek / upomínek plateb, pravidelně vystavované faktury k datu a času apod) se provedou zcela automaticky na serveru a Vy nemusíte být ani připojeni, nebo mít zapnuté PC. O vše se postará náš sofistikovaný datový server, který vše potřebné zařídí a odešle informační zprávy zúčastněným osobám.

Náš systém je plně připraven na Elektronickou evidenci tržeb v ČR (EET). Dokáže Vám mít plně pod kontrolou veškeré odesílané údaje na státní správu a mít tak pod kontrolou odvody daní.

Licencování je u nás možné provést měsíčně (vhodné pro sezonní projekty), nebo ročně (což je výhodnější). Můžete si zvolit tarif vhodný podle velikosti Vaší firmy. Žádné další poplatky u nás neplatíte. Veškeré aktualizace jsou u nás na všechny produkty vždy zdarma. Aktivace probíhá automaticky na serveru, není tedy nutné do aplikací zadávat kódy.

Sami si spravujete, která zařízení a jak dlouho budou mít k datům přístup.

Systém Firma a Sklad je v poslední fázi vývoje a již se testuje. Bude vydána na trh v nejbližší době. Již je možné přijímat před-objednávky. Jako první vydáme Windows aplikaci, po ní hned bude následovat webové rozhraní a jako poslední bude vydána Android aplikace.

Hlavní výhody:

  • Přístup v práci i z domova
  • Aplikace pro PC s Windows - nejkomfortnější způsob ovládání
  • Aplikace pro Android (fakturu pohodlně vystavíte i z mobilu)
  • Webová aplikace - funguje kdekoliv
  • Řešení Elektronické Evidence tržeb (EET)
  • Události v obchodním případě (zakázce) - notifikují se všechny důležité stavy
  • Automatické připomenutí blížící se splatnosti
  • Automatické odesílání upomínek po splatnosti
  • Vícenásobné platby (hotovost, kartou, převod - více plateb na každou zakázku)
  • Možnost sledování splátkového kalendáře
  • Notifikace plateb všem stranám
  • Automatické párování plateb (na základě API přístupu do banky, souboru z bankovnictví, nebo zpracováním e-mailů)
  • Ruční párování plateb
  • Automatická obnova pravidelných zakázek (vhodné pro automatické pravidelné vystavení zálohové faktury u služeb)
  • Vystavení daňových dokladů až po platbě (do té doby jsou doklady zálohové - dle volby klienta)
  • Elektronická účtenka - není nutno tisknout doklady, je možné je odeslat e-mailem, nebo unikátní číslo dokladu i přes SMS a doklad lze vyzvednout / ověřit online
  • Plná podpora PDF, pokladních i běžných tiskáren - doklad A4, nebo i zjednodušený pokladní doklad
  • Vedení kreditního účtu zákazníka s možností online přístupu (API)
  • Vícenásobné připojení (spolupráce více uživatelů, nebo pokladních míst)
  • Licencování je vzdálené - nic do systému nezadáváte, jen se přihlásíte svým přihlašovací jménem a heslem odkudkoliv
  • Vlastní správa zařízení, která mají mít přístup do systému (sami povolíte konkrétní zařízení a nastavíte jim datum platnosti přístupu)
  • Měsíční, nebo roční licencování, žádné další, nebo skryté poplatky, žádné poplatky za aktualizace, nebo podporu!
  • API rozhraní - přístup i pro případné další systémy, možnosti rozšiřování o další funkce, nebo propojení například s eshopy (pluginy pro oblíbené open-source eshopy již připravujeme)
  • ..a spoustu dalšího

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 13:00 | Last Updated: Thursday, 26 January 2017 15:23 | Published: Thursday, 25 June 2015 13:00

Smart Card Reader Tester

Bezplatný program k testování čtečky čipových karet SmartCard

Smart Card Reader TESTER je malá utilita pro otestování funkčnosti Vaší čtečky čipových karet. Testuje i kartu samotnou, takže máte přehled o všech stavech a vlastnostech čtečky i karty.

Aplikace podporuje více zařízení najednou, která můžete i za běhu aplikace připojovat.

Utilita je vhodná nejen pro domácí otestování čtečky, ale i pro servisní firmy a další uživatele.

Podporovány jsou všechny čtečky, které podporují Microsoft Smart Card API rozhraní (což jsou téměř všechny čtečky na trhu, které vidí systém Windows).