MySOFT.cz

Software

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 12:53 | Last Updated: Wednesday, 04 October 2017 13:34 | Published: Thursday, 25 June 2015 12:53

Hotel a Penzion - EET

Kompletní správa ubytování, recepce. Plná podpora EET a účtu hosta.

POZOR AKCE! Pro plné funkce EET přidáváme k licenci Hotelu bezplatně jednu aktivaci systému Pokladníček!

Stáhnout / Download

Hotel & Penzion je systém, který vede kompletně zákaznické účty s pokladnou (při propojení třeba se systémem Bar a Restaurace, Pokladníček, nebo Firma a Sklad) a centrální správu hotelu (recepce, stavy pokojů, rezervace), nebo penzionu.

Nově byla do systému integrována podpora systému Pokladníček, který je poskytován bezplatně k licenci hotelu na první rok. Můžete tak vystavovat účet hostům. Vše s plnou podporou elektronické evidence tržeb (EET).

K dispozici máte nejen správu rezervací (kompletní rezervační systém, včetně plánovače vytížení pokojů), ale i funkce spolupráce. Spolupráce slouží pro vzájemnou komunikaci mezi jednotlivými personálními vrstvami firmy. Z recepce je tak možno kdykoliv zadat pokyn k úklidu, údržbě, nebo odstavení pokoje. Stejně tak je možno z recepce zadávat pokyny personálu restaurace apod. Systém je přehledný, navržen je tak, aby ovládání bylo co možná nejvíce intuitivní. Systém podporuje ovládání dotykovou obrazovkou, komunikuje s Vámi i zvukem (hlasová syntéza, navigace v češtině). Je možno použít tiskové výstupy na klasické i pokladní tiskárně.

Kdykoliv máte k dispozici grafický přehled stavu pokojů s jejich rozmístěním v budově. Stav je vždy aktuální a je barevně rozlišen. V případě že se stav změní, je ihned stav vidět. Okno s aktuálním přehledem je možno dokovat i na druhé obrazovce, máte-li k dispozici více-obrazovkový režim provozu (stačí na to jediné PC se dvěma monitory). Přehled je tak nezávisle zobrazen i v okamžik, kdy na druhé obrazovce pracujete s jinými částmi aplikace, nebo i s jinými aplikacemi PC. 

Systém plně spolupracuje s programem Bar & Restaurace, který je rovněž z naší produkce (oba systémy si umějí sdílet výstupní data, máte tak na recepci kdykoliv k dispozici i účet hosta v restauraci apod).

Servisní údržba hotelů (technická správa budovy) a úklidová četa má k dispozici vlastní program s informacemi o požadavcích, zadaných z recepce. Při uzavření pokoje se automaticky zadává pokoj k úklidu, v případě nahlášené poruchy i k údržbě. K tomuto účelu je možný tisk kartiček pro personál s pokyny (např. seznam pokojů k úklidu). Vše spolupracuje po síti.

Z hlavní aplikace je možné sledovat i kamery rozmístěné po objektu i mimo něj. Pro tento účel je k dispozici i oddělená aplikace sloužící bezpečnostní službě.

Je rovněž možné objednat TAXI stisknutím jediného tlačítka. Propojení s domluvenou taxislužbou je individuální. Dají se použít komunikační kanály ve formě WWW (je automaticky vyplněn formulář), SMS (systém odešle SMS na číslo taxislužby v přednastavené podobě), telefonicky (je vytočeno telefonní číslo propojené s Vaším stolním telefonem, případně je užita hlasová syntéza) nebo forma e-mailu.

Možností je opravdu spousta. Doporučujeme vyzkoušet zdarma demoverzi ke stažení zde.

Ke spuštění je NUTNO mít v PC nainstalovánu aplikaci Adobe Acrobat Reader, kterou stáhnete zde. Adobe Acrobat je nutný k provozu reportů apod. Jeho přítomnost je NUTNÁ pro spuštění systému.

Probíhá další usilovný vývoj systému. Neustále vítáme Vaše náměty na funkce i vzhled systému. Máte-li nějaké požadavky (vycházející například z praktického nasazení, nebo z absence funkcí jiného systému, případně vítáme i popis osvědčených funkcí stávajících systémů), dejte nám určitě vědět. Stáváte se tak spolutvůrci systému, který tak ve finální podobě může plně uspokojovat všechny Vaše potřeby.

Pro zpříjemnění práce především začínajícím uživatelům je do systému přidána i funkce hlasové navigace, která Vás v průběhu práce se systémem informuje o stavu, možnostech, tipech a dalších instrukcích. Vše v reálném čase a s aktuálními údaji. K hlasovému výstupu se používá hlasový syntezátor, který převádí text na mluvené slovo, které je velmi podobné lidskému hlasu. Hlasů a jazyků je k dispozici více.

 

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 12:51 | Last Updated: Wednesday, 04 October 2017 13:33 | Published: Thursday, 25 June 2015 12:51

DirectMail

Systém pro odesílání hromadné e-mailové pošty

Stáhnout / Download

Direct Mail je nový produkt, který spojuje sílu elektronické pošty a reklamy. Oslovte statisíce i miliony uživatelů e-mailu jedním tahem.

Direct Mail je výborným marketingovým nástrojem, který Vám pomocí jednoduchého průvodce pomůže s přípravou i realizací reklamních kampaní pomocí e-mailu. Má příjemný editor zpráv, kde můžete způsobem, jako ve Wordu vytvářet své reklamní zprávy obvyklým způsobem. K dispozici máte všechny běžně používané nástroje, včetně možnosti použít obrázky, tabulky apod. K předchozím kampaním se můžete vracet, upravovat je a případně znovu použít.

Pro zjednodušení práce a pro mnohem širší využití je v systému integrována funkce propojení s www stránkou, takže pokud máte informační stránku na webu, je velmi jednoduché ji systémem rozeslat.

Přímo pomocí programu, bez nutnosti použít jakýkoliv poštovní server zprávy rovnou hromadně rozešlete.

Nemáte kontakty na potenciální příjemce? Nevadí!

DirectMail obsahuje doplňkovou funkci pro prohledávání registru podnikatelských subjektů. Volitelně tak máte možnost přímo v programu vyhledávat a třídit veřejné informace dle kategorií subjektů a přehledně tak získat nové kontakty na své potenciální nové zákazníky. Databázi můžete rovnou použít a nově nalezené klienty rovnou oslovit. K dispozici je databáze čítající před dva miliony subjektů, které vlastní IČ. Pomocí přehledného průvodce přesně naleznete jen ty kontakty, které jsou přesně cíleni do Vašeho oboru podnikání.

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 12:46 | Last Updated: Wednesday, 04 October 2017 13:35 | Published: Thursday, 25 June 2015 12:46

Radio Profesional

Hudební odbavovací systém nejen pro rádia

Stáhnout / Download

Objednávejte od 1600Kč!

Kompletní řešení

Odbavovací systém pro kompletní řízení, správu a odbavení provozu radiové stanice. Vývoj začal v roce 1998 a stále se na systému pracuje. Hlavním účelem systému původně bylo plynulé promixování songů, ale dnes je to balík několika rozsáhlých aplikací, kde hlavní jednotkou je ON-AIR modul, který odbavuje vysílání přesně podle pokynů z Dramaturgie, či od moderátora, nebo z automatického režimu. Systém obsahuje moduly, jako Archiv, Play List designer a další. Pomocí Play List Designeru lehce přesně naplánujete vysílání. RP své uplatnění nalezne všude tam, kde je nutné plynule a kontrolovatelně provozovat veřejnou zvukovou produkci (rádia, internetová rádia, obchody, haly, čerpací stanice apod).

Nová verze Radio Profesional 8

Nyní je již k dispozici verze RP8, která je zcela přelomová a posouvá hranice odbavovacích systémů. Nové možnosti a funkce si můžete vyzkoušet po stažení instalace.

Rozdíl mezi verzemi naleznete stažením tohoto PDF souboru.

Připojitelné Periferie

Systém RP je možno provozovat i s připojeným externím displejem (podsvícený), zobrazujícím hlavní údaje (nastavitelné). Dále je možné připojit i sadu tlačítek pro externí ovládání (např. pomocí výstupů z mixážního pultu apod.). K systému vyrábíme a dodáváme i zobrazovací ONAIR panely a relé jednotku. Tato zařízení plně spolupracují s klíčovými funkcemi RP. Systém RP je dvou-monitorový systém, kde druhý monitor slouží zprávařům.

Radio Profesional za Vás řídí, plánuje, míchá celé vysílání. Už nezapomenete odvysílat spot, už nikdy neuděláte žádnou chybu. Vaše rádio bude plně profesionální.

OSA / Intergram / SOZA / RRTV

Systém Radio Profesional podporuje automatické generování a zasílání reportů přesně podle standardů OSA/Intergram a slovenské SOZA. Systém plně podporuje i reporty na vyžádání ze strany Rady pro Rozhlasové a TV vysílání (RRTV) a jako jediný produkt podporuje i ONLINE komunikaci se službou TOPRadio.cz. Vaše vysílání je tak přesně podle standardů a zákonných pravidel.

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 12:48 | Last Updated: Wednesday, 04 October 2017 13:32 | Published: Thursday, 25 June 2015 12:48

BarCode Generator

Systém pro hromadné i jednotlivé generování čárových kódů

Stáhnout / Download Objednávejte jen za  2 990Kč!

BCG je v Čechách a na Slovensku nejpoužívanějším generátorem čárového kódu v automatizované výrobě. Je to aplikace, která generuje čárové kódy.

Zvládá až 57 různých typů čárového kódu, včetně kódů, která používají i písmenka a symboly. Od klasických EAN kódů až po kódy používané v industriálním prostředí. Aplikaci je možno použít pro přímé - grafické zadání jednoho kódu, nebo celé číselné řady (jako jediný systém na světě dokáže v číselném rozsahu používat i písmenka!). Stejně tak je možné systém používat skrytě pomocí volání jiným systémem (příkazový řádek, API, WWW dotazy). Součástí systému je i knihovna již vygenerovaných čárových kódů, kterou je možno sdílet mezi více uživateli systému v síti. Z aplikace můžete kódy okamžitě tisknout, ukládat v mnoha podporovaných výstupních formátech, nebo přímo odeslat e-mailem (například grafikům, nebo DTP studiu). Rovněž je možné předávání vygenerovaných kódů jiným aplikacím pomocí schránky (clipboard).

Nedávno byla do systému aplikována podpora čím dál více oblíbeného QR kódu. Jeho praktické využití například na webové stránce naleznete třeba zde. Podporujeme i novou normu GS1-128, která do jednoho kódu integruje mnohonásobný počet hodnot, oddělených funkčními znaky - zadání se provádí pomocí zástupných (běžných ASCII) znaků, což zvyšuje použitelnost BCG i v jinak s touto normou nekompatibilních systémech.

Ovládání i nastavení programu je velmi intuitivní a uživatelé, kteří pro svou práci používají čárový kód jej velmi rádi používají.

Informace o plné a zkušební verzi:

Plná verze generuje kódy ve správném formátu. Ve zkušební verzi je poslední znak zadaného textu změněn a tím je cílový kód neplatný. Pro účel otestování je však možné časově neomezeně generátor zkoušet. Ostatní funkce nejsou nijak omezeny.

BarCode Generátor je aplikace sloužící pro generování čárových kódů ze zadaného textu/číslic. Výsledný kód je možné uložit jako BMP/WMF/JPG soubor a dále použít dle potřeby. Kódy jsou generovány dle příslušných norem. Generátor zvládá mnoho různých formátů čárového kódu. Využití aplikace je v obchodním prostředí, kde je potřeba generovat různé typy kódů, jako jsou EAN kódy pro volný prodej výrobků, nebo sériová, či jiná čísla. Aplikace se hodí všude tam, kde se zavádí užívání systému čteček čárového kódu pro urychlení zpracování, rozlišení či identifikace výrobků.

Na požádání je možné vytvořit aplikaci na míru, která může třeba rovnou tisknout na samolepky dané kódy, nebo bude umět číslovat, generovat i tisknout sady čárových kódů (například jako sériová čísla výrobků). Je pouze na Vás, jaké využití takové aplikace požadujete. Dodání je možné od zadání během několika hodin až dnů - dle náročnosti požadavku.

Systém podporuje tyto typy kódů:

  • 2/5 Coop
  • 2/5 Datalogic
  • 2/5 IATA
  • 2/5 Industrial
  • 2/5 Interleaved (ITF)
  • 2/5 INVERT
  • 2/5 Matrix
  • 4 State barcode
  • AbcCodabar
  • Codabar
  • Codabar Monarch
  • CodabarF
  • Code 11
  • Code 128
  • Code 39 Extended
  • Code 39 Standard
  • Code 93 Extended
  • Code 93 Standard
  • Code16K
  • Dutch 4-State Postal
  • EAN 13
  • EAN 8
  • FIM A
  • FIM B
  • FIM C
  • FIM D
  • GS1-128 (od 02/2011)
  • ISBN (Bookland)
  • ISMN
  • ISSN
  • ITF
  • JAN13
  • JAN8
  • MSI/Plessey
  • OPC
  • PDF417
  • Planet
  • PostBar
  • PostNet
  • PZN
  • Royal Mail Barcode
  • SCC-14
  • Singapore Post 4-State Mail Code
  • SSCC
  • SwissPostal
  • Telepen
  • UCC/EAN 128
  • UPC-A
  • UPC-E0
  • UPC-E1
  • UPC-Shipping
  • QR (nově!)
  • ..a další typy..

 

Written by Super User
Created: Thursday, 25 June 2015 11:34 | Last Updated: Wednesday, 04 October 2017 13:32 | Published: Thursday, 25 June 2015 11:34

BAR a RESTAURACE

Pokladní a evidenční systém, podporující EET

Zavedli jsme šrotovné na O2 eKasy a další pokladny. Více informací zde.
Stáhnout / Download
Objednávejte od 990Kč do 2590Kč ročně, žádné měsíční poplatky!

Přehled aktualizací naleznete kliknutím zde

Bar & Restaurant je příjemný a spolehlivý pokladní systém, který vede zákaznické účty, pokladnu a sklad kdekoliv, kde je zařízení barového typu.

Náš systém je plně funkční s Elektronickou evidencí tržeb v ČR (EET). Pomůže Vám mít plně pod kontrolou veškeré odesílané údaje na státní správu a mít tak pod kontrolou odvody daní. Podporuje možnost vyloučení vybraných lístků / hostů, které nepodléhají danění a tím i EET.

Podporujeme provoz více IČ/DIČ na jediném pokladním místě!

Jde o přehledný systém, který podporuje ovládání myší, klávesnicí, nebo pomocí volitelné dotykové obrazovky. V systému je i podpora čtečky čárových kódů. Bar & Restaurant vede kompletní stavy skladu, prodeje a zákaznických účtů. Zároveň je to systém, který provádí kontrolu práce zaměstnanců, čímž chrání investice a reguluje výdaje firmy. Je velmi oblíbený u majitelů provozů, ale velkou výjimkou je i oblíbenost u personálu, který má obvykle k podobným systémům, sledujících jejich práci odpor. Tento pokladní systém jim totiž nejenže ulehčí práci, ale především zamezí vzniku účetních a jiných chyb, které obvykle činí personálu největší manko, které by jinak museli doplácet (nebo si chybu zakrývat jinak). Tyto chyby personálu činí až 85% ztráty, kterou by jinak personál měl. Díky našemu pokladnímu systému se těchto až 85% stává nulou, což personál jedině vítá.

Máte možnost s naším systémem plně využít i funkce mobilního číšníka. Vzhled i ovládání je identické s kasou.

Práce se systémem je navržena tak, aby byla co nejrychlejší. Vyřízení objednávky klienta netrvá déle, než vteřinu. Systém je tedy vhodný i pro diskotéky a další místa, kde je velký provoz. Systém je plně připraven pro užití i jako Registrační pokladna. Není problém na jednom skladu používat více terminálů, nebo i více samostatných barů (vlastní sklad). Data lze sdílet, přenášet, kontrolovat v kanceláři za běhu apod. Systém usnadňuje vytváření uzávěrek (tzv. zrcadel), pomocí průvodce a dialogů je uzávěrka zpracována mnohem rychleji, než běžnou metodou. Výsledkem jsou podrobné reporty (PDF), které je možno tisknout, odeslat emailem, nebo archivovat. V případě potřeby je možno zákazníkovi předat účtenku - systém podporuje tisk na pokladních i běžných tiskárnách. Vzhled a obsah účtenky máte pomocí šablon plně pod kontrolou.

Ke spuštění je NUTNO mít v PC nainstalovánu aplikaci Adobe Acrobat Reader, kterou stáhnete zde. Adobe Acrobat je nutný k provozu reportů apod. Jeho přítomnost je NUTNÁ pro spuštění systému, bez existence Readeru nepůjde Bar & Restaurant spustit. Nemáte-li v PC nainstalovánu vůbec žádnou tiskárnu, doporučujeme ji před spuštěním nainstalovat. Nemáte-li žádnou tiskárnu, je možno nainstalovat virtuální tiskárnu, třeba PDF Creator.

K dispozici je i možnost provozu bezdrátového číšníka pomocí přenosného zařízení.

Systém je možné provozovat i s připojeným zákaznickým displejem, který může mít dva, nebo čtyři řádky po 18ti znacích. Dodáváme na zvláštní objednávku kompatibilní displej - informujte se. Je možno použít většinu dostupných displejů.

Pro zpříjemnění práce především začínajícím uživatelům je do systému přidána i funkce hlasové navigace, která Vás v průběhu práce se systémem informuje o stavu, možnostech, tipech a dalších instrukcích. Vše v reálném čase a s aktuálními údaji. K hlasovému výstupu se používá hlasový syntetizér, který převádí text na mluvené slovo, které je velmi podobné lidskému hlasu. Během práce tak lehce zapojíte další smysl - sluch.

Systém Bar & Restaurant je velmi oblíbeným systémem jak ve velikých provozech, tak i v tom nejmenším baru. Díky škále různých verzí si tak můžete zvolit velikost (a tím i cenu) přesně podle Vašich potřeb.

Bar & Restaurant je jediným dostupným systémem tohoto druhu, který využívá rozhraní "User Friendly" (uživatelsky přívětivé). Ostatní systémy jsou zbytečně složité a nepřehledné, Bar & Restaurant Vám pro práci nabízí přehledně a intuitivně jen ty ovládací prvky, které opravdu potřebujete. Vše je srozumitelné a přehledné i pro počítačově nepříliš zdatné uživatele. Naši zákazníci nám nejvíce chválí právě přehlednost, jednoduchost a rychlost, se kterou se se systémem pracuje.

Pro majitele a provozní jsme do systému integrovali spoustu statistických nástrojů. Máte možnost i vzdáleně sledovat přesně krok po kroku, co se ve Vašem provozu děje. V přehledné tabulce vidíte přesně kdo, komu a co právě prodal a další informace. Tyto informace lze filtrovat. Lehce tak máte možnost zjistit a porovnat práci konkrétních zaměstnanců, pohyb konkrétního zboží a další informace.

Rozdíl jednotlivých verzí je popsán v tomto PDF souboru.