Pokladní a evidenční systém s plnou podporou elektronické evidence tržeb (EET), bez měsíčních poplatků.
Pokud vidíte hlášení, že instalovaná aplikace nebyla Microsoftem ověřena, klepněte na „Přesto nainstalovat“ nebo změňte nastavení doporučování aplikací.
Přehled aktualizací naleznete kliknutím zde
Bar & Restaurant je příjemný a spolehlivý pokladní systém, který vede zákaznické účty, pokladnu a sklad kdekoliv, kde je zařízení barového typu.
Náš systém je jediný na trhu, který je funkční i na Windows XP!!
Náš systém je plně funkční s Elektronickou evidencí tržeb v ČR (EET). Pomůže Vám mít plně pod kontrolou veškeré odesílané údaje na státní správu a mít tak pod kontrolou odvody daní. Podporuje možnost vyloučení vybraných lístků / hostů, které nepodléhají danění a tím i EET. Elektronická evidence tržeb jde dočasně, na konkrétní stůl, nebo i trvale vypnout.
Podporujeme provoz více IČ/DIČ na jediném pokladním místě!
Jde o přehledný systém, který podporuje ovládání myší, klávesnicí, nebo pomocí volitelné dotykové obrazovky. V systému je i podpora čtečky čárových kódů. Bar & Restaurant vede kompletní stavy skladu, prodeje a zákaznických účtů. Zároveň je to systém, který provádí kontrolu práce zaměstnanců, čímž chrání investice a reguluje výdaje firmy. Je velmi oblíbený u majitelů provozů, ale velkou výjimkou je i oblíbenost u personálu, který má obvykle k podobným systémům, sledujících jejich práci odpor. Tento pokladní systém jim totiž nejenže ulehčí práci, ale především zamezí vzniku účetních a jiných chyb, které obvykle činí personálu největší manko, které by jinak museli doplácet (nebo si chybu zakrývat jinak). Tyto chyby personálu činí až 85% ztráty, kterou by jinak personál měl. Díky našemu pokladnímu systému se těchto až 85% stává nulou, což personál jedině vítá.
Máte možnost s naším systémem plně využít i funkce mobilního číšníka. Vzhled i ovládání je identické s kasou.
Práce se systémem je navržena tak, aby byla co nejrychlejší. Vyřízení objednávky klienta netrvá déle, než vteřinu. Systém je tedy vhodný i pro diskotéky a další místa, kde je velký provoz. Systém je plně připraven pro užití i jako Registrační pokladna. Není problém na jednom skladu používat více terminálů, nebo i více samostatných barů (vlastní sklad). Data lze sdílet, přenášet, kontrolovat v kanceláři za běhu apod. Systém usnadňuje vytváření uzávěrek (tzv. zrcadel), pomocí průvodce a dialogů je uzávěrka zpracována mnohem rychleji, než běžnou metodou. Výsledkem jsou podrobné reporty (PDF), které je možno tisknout, odeslat emailem, nebo archivovat. V případě potřeby je možno zákazníkovi předat účtenku - systém podporuje tisk na pokladních i běžných tiskárnách. Vzhled a obsah účtenky máte pomocí šablon plně pod kontrolou.
Nemáte-li v PC nainstalovánu vůbec žádnou tiskárnu, doporučujeme ji před spuštěním nainstalovat. Nemáte-li žádnou tiskárnu, je možno nainstalovat virtuální tiskárnu, třeba PDF Creator.
K dispozici je i možnost provozu bezdrátového číšníka pomocí přenosného zařízení.
Systém je možné provozovat i s připojeným zákaznickým displejem, který může mít dva, nebo čtyři řádky po 18ti znacích. Dodáváme na zvláštní objednávku kompatibilní displej - informujte se. Je možno použít většinu dostupných displejů.
Pro zpříjemnění práce především začínajícím uživatelům je do systému přidána i funkce hlasové navigace, která Vás v průběhu práce se systémem informuje o stavu, možnostech, tipech a dalších instrukcích. Vše v reálném čase a s aktuálními údaji. K hlasovému výstupu se používá hlasový syntetizér, který převádí text na mluvené slovo, které je velmi podobné lidskému hlasu. Během práce tak lehce zapojíte další smysl - sluch.
Systém Bar & Restaurant je velmi oblíbeným systémem jak ve velikých provozech, tak i v tom nejmenším baru. Díky škále různých verzí si tak můžete zvolit velikost (a tím i cenu) přesně podle Vašich potřeb.
Bar & Restaurant je jediným dostupným systémem tohoto druhu, který využívá rozhraní "User Friendly" (uživatelsky přívětivé). Ostatní systémy jsou zbytečně složité a nepřehledné, Bar & Restaurant Vám pro práci nabízí přehledně a intuitivně jen ty ovládací prvky, které opravdu potřebujete. Vše je srozumitelné a přehledné i pro počítačově nepříliš zdatné uživatele. Naši zákazníci nám nejvíce chválí právě přehlednost, jednoduchost a rychlost, se kterou se se systémem pracuje.
Pro majitele a provozní jsme do systému integrovali spoustu statistických nástrojů. Máte možnost i vzdáleně sledovat přesně krok po kroku, co se ve Vašem provozu děje. V přehledné tabulce vidíte přesně kdo, komu a co právě prodal a další informace. Tyto informace lze filtrovat. Lehce tak máte možnost zjistit a porovnat práci konkrétních zaměstnanců, pohyb konkrétního zboží a další informace.
Rozdíl jednotlivých verzí je popsán v tomto PDF souboru.