Loading Theme Customizer. Please wait...

Software and Web developement

Navigace

A A A

MySOFT.cz, divize XCenter.eu, o.s.
P.O.Box 19.
252 82 Kamenný Přívoz

Pro naše zákazníky je plně k dispozici naše zákaznická a uživatelská podpora. Ta je Vám k dispozici na následujících kontaktech:

Mobil: +420 - 608 12 10 10 (Mobil.cz)

Zákaznická linka: +420 - 41 41 41 434

V rámci lepší dostupnosti Podpory doporučujeme spíše použít e-mail, který zpracováváme 24 hodin denně. 

E-Mail: helpdesk(@)mysoft.cz 

Aplikace pro Android je zde (je potřeba mít povolenou instalaci neznámých zdrojů)

ONLINE CHAT - spustíte kliknutím zde

Aktuální verze Stanov sdružení je zde

Výpis ze spolkového rejstříku je zde

 

Jsme Vám k dispozici na telefonu od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 16:00, v pátek od 9:00 do 14:00. Na e-mailu / skype / ICQ a Facebooku jsme Vám k dispozici NonStop. Na zákaznickém chatu, který je k dispozici vpravo dole na všech našich webech, jsme k dispozici dle dostupnosti operátorů, stav je zobrazen. V případě nedostupnosti operátorů nám můžete zanechat vzkaz a my Vám odpovíme e-mailem.

U aplikací Skype a ICQ je možné použít pouze funkce chatu. Hlasový a video hovor z kapacitních důvodů a charakteru hromadného zpracování na těchto IM není podporován. Pro zpracování Vašich požadavků na všech kontaktech používáme náš vlastní hromadný HelpDesk systém, do kterého je zapojeno více operátorů současně. V případě, že budou všichni plně vytíženi, budete požádáni systémem o vyčkání.

V některých našich aplikacích je možné použít přímou komunikaci s naší zákaznickou podporou.

Z naší VOIP telefonní sítě a ze sítě partnerů nám voláte samozřejmě zcela zdarma.

Pár základních rad, než zavoláte naši zákaznickou podporu:

  • Pokud se Vám nedaří aktivace, nebo korektní spuštění, spusťte aplikaci s použitím administrátorských práv. Totéž platí i v případě, že se Vám mění při každém spuštění Vaše unikátní číslo (UID), které zjistíte obvykle stiskem klávesy F10, případně volbou registrace, nebo aktivace.
  • V případě, že Vám zadané aktivační údaje nefungují, zkuste zkontrolovat správnost jejich zadání. Musí přesně souhlasit všechny zadávané údaje. Pokud jste údaje kopírovali z e-mailu, zkontrolujte, zda na konci není navíc znak mezery, který se tam někdy může přidávat (například z webmailu). Tento znak mezery tam samozřejmě nepatří.
  • Nefunguje-li Vám aktualizace přímo z programu, pak může být buďto omezena komunikace aplikace třeba Vaším firewallem, nebo může jít o přetížení, či jiné technické potíže kdekoliv v cestě. V takovém případě zkuste provést aktualizaci obráceným směrem, tedy stažením souborů přímo z webu. Po stažení je uložte do složky systému, kde dejte přepsat původní soubor. U nás platí, že vždy stačí aktualizovat jen soubory s koncovkou EXE. Vše další si již aplikace sami zařídí.
  • Zálohování celé složky systému je možné. Je to také snadný způsob, jak stejná data přenést na jiný počítač. Nepřenesete tak ale aktivní licenci, jiný počítač vyžaduje vlastní aktivaci pomocí klíčů.

 Aktivně využíváme služeb projektu Nevolejte.cz, který se zabývá blokací nevyžádaných hovorů a také se snaží eliminovat nežádoucí hovoru již od zdroje - telemarketingových projektů. Využíváme obou možností. Nedovolá se nám tedy nikdo z blokovaných a sami ověřujeme, zda ten, komu voláme není v registru čísel, které si nepřejí být voláni. Pochopitelně naši zákazníci se nám vždy dovolají a my jim také. Pokud byste se k nám nemohli dovolat, kontaktujte nás e-mailem a zařídíme, abyste se příště již dovolali.

Tento web používá ke své plné funkčnosti cookies. Bez nich by nefungovali personalizované funkce webu. Slouží k jedinečné identifikaci session. Pokud nevyplníte své údaje různě při pohybu na webu, jde stále o anonymní data. Cookie je uložena ve Vašem prohlížeči, nebo u nás na serveru v dočasné databázi, či souboru. Nikdy je od nás nikdo zpětně neanalyzuje, po svém vypršení (v řádu minut) jsou automaticky odstraněny, nebo nahrazeny novou, aktuální, pokud se stále po webu pohybujete.

Toto varování povinně zveřejňujeme kvůli nesmyslnému nařízení Evropské unie.

Ke generování hlášky používáme službu dle tohoto návodu. 

Zprostředkujte licenci a získejte 15 až 40% z ceny licence

Pokud například domluvíte blízké hospůdce kvalitní pokladní software od nás, nejen, že jim pomůžete, ale získáte 15 až 40% z ceny licence jako provizi!

 

Musí jít však skutečně o zprostředkování (tedy objednávku neprovádí koncový zákazník, ale zprostředkovatel).

Pro obchodní firmy s aktivním prodejem je vhodné zařadit naše produkty do vlastní nabídky. Náš dealerský a provizní systém je velmi výhodný pro obě strany. Zde uvádíme bližší informace o principu spolupráce formou prodeje třetí stranou.

PROVIZE:

1 licence bez provize (obvykle jde o koncového klienta s přímou objednávkou, je-li potvrzeno, že jde opravdu o zprostředkování, lze domluvit individuální provizi)

2-10 licence provize 15%

11-20 licence provize 20%

21-30 licence provize 30%

31 a více provize 40%

Objednávky můžete zadávat pomocí tohoto formuláře

Systém sleduje počet licencí za posledních 365dní, na jejich základě u nové zakázky vždy spočítá aktuální provizi. Lze tak u nás získat až zajímavých 40%, což je myslím velmi zajímavé. Naše produkty se prodávají v podstatě úplně sami, jelikož jde o velmi kvalitní a vyhledávaný software, který je navíc za velmi lidových cenových podmínek.

DOBA TRVÁNÍ LICENCE:

Některé naše produkty mají licenci trvalou, některé mají časovou (obvykle roční a více). U časových licencí Vám náleží doživotně i provize za každé další případné prodloužení klientem. Nejstarší klient je s námi od roku 1997, velmi rádi prodlužují. Vzhledem k tomuto zvýhodnění se tak i bez další práce může provizní částka v průběhu let mnohonásobně navyšovat, aniž by obchodník musel cokoliv dělat. Opakovanou provizi (prodlužovací) nenabízíme standardně, je určena pro hlubší spolupráci na základě smlouvy.

DEALERSKÁ SPOLUPRÁCE (RESELLER):

Při uzavření smlouvy je možné dodat Vám i OEM aktivace (tj. předaktivované licence) k volnému prodeji. Provize se vyplácejí zpětně po zaúčtování platby zákazníka, ze které je následně odeslána jednou měsíčně na Vámi zvolený účet. Obvyklé stržení z licenčního poplatku je u nás nepovoleno. Mimo OEM licencí by měla vždy probíhat platba za licence na náš účet (klidně s meziplatbou přes Váš účet) ještě před aktivací licence, proto doporučuji neprotahovat platby, jinak hrozí zdržení dodání licenčních údajů zákazníkovi po provedení jeho úhrady.

LICENCE A AKTIVACE:

Co se licencí týče, máme dva pojmy, které plynou z charakteru našeho unikátního licencování (každá instalace je unikátní i když se používá jediný instalační program). Máme licence a aktivace. Úhradou licenčního poplatku se aktivuje zákaznická licence, na které má zákazník možnost si sám nechat vygenerovat až pět aktivací. Až na základě zadání unikátního čísla po instalaci/spuštění aplikace se vygenerují koncové aktivační údaje. Nutnost propojení s naším licenčním systémem je tedy nutná, jelikož zákazník může časem reinstalovat třeba PC, nebo bude potřebovat aktivovat další PC a bude opět potřebovat klíče.

TYPY LICENCÍ:

Malé aplikace mají pouze zkušební a plnou (aktivovanou) verzi. Větší a TOP systémy máme rozděleny do čtyř variant (LIGHT, NORMAL, DELUXE a FULL) a demoverze. Stačí jediná instalace, až aktivací se zvolí konkrétní varianta podle zadaných parametrů klíče. Obvykle jde o určité omezení počtu záznamů, nebo zamčení některých top funkcí. Na webu jsou konkrétní rozdíly vidět v PDF souborech ke stažení u každého takového produktu. Na rozdíl od drtivé většiny produktů konkurence, u nás jsou demoverze časově neomezené. Mají omezení pouze v počtu záznamů a mají zamčené některé funkce. Obvykle necháváme ale úplně odemčené nastavovací ("krmící") funkce, které slouží k přípravě produktu před aktivací (například sklad u systému Bar a Restaurace). Takové funkce nikdy neomezujeme a zákazník tak má neomezeně dlouho času na přípravu systému podle své vlastní potřeby. Toto naši zákazníci velmi oceňují.

CENY LICENCÍ:

Produkty si můžete libovolně nacenit, ale rozhodně doporučujeme držet ceny stejné, jako u nás. Pokud si cenu navýšíte a produkt prodáte, je rozdíl v ceně samozřejmě Váš, provize se počítá z našich ceníkových hodnot. Pokud však produkt (třeba akčně, nebo kuponem) podceníte na nižší částku, rozdíl opět nesete přímo Vy. Občas sami máme akce, kdy je cena licencí níže, než je ceníková. Asi tak dvakrát do roka měníme ceník (některé produkty jsou sezonního charakteru, který to vyžaduje). O změnách cen Vás můžeme informovat, případně lze Váš systém propojit s naším ONLINE API, které Vám vždy poskytne aktuální ceny. Změny v cenách jsou ale spíše v řádu stokorun. Vždy sledujte aktuální ceník na webu.

AKCE:

Budete-li mít například nějakou sezonní akci na určitý typ produktu, velmi rádi se k Vám připojíme a dle možností upravíme buďto ceny, nebo jiná zvýhodnění zákazníka dle charakteru Vaší akce. Na podrobnostech se jistě domluvíme a podobné aktivity vítáme.

MARKETINGOVÁ PODPORA PRODUKTŮ:

Všechny naše produkty náležitě podporujeme aktivní formou prezentace například v síti internetových rádií (pod projektem www.topradio.cz sdružujícím desítky takových rádií nejen v ČR). Pokud se rozhodnete na vlastních webech a newsletterech aktivně podporovat i naše produkty, velmi rádi Vám vytvoříme rozhlasový spot a zařadíme jej do vysílání partnerských rádií, nebo sítě TopRadio.cz - proti barterem.

UŽIVATELSKÁ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA:

Naši dealeři mají v rámci zákaznické podpory starost o klienta pouze v době před provedením platby a první aktivace. Poté se již o zákazníka a jeho zákaznický účet plně postaráme my. Co se týče uživatelské podpory, dealer nemá žádnou povinnost se v tomto o zákazníka starat (ovšem správný obchodník produkty zná a podporuje i jejich technickou stránku - o svého klienta se stará). Zde přebíráme úlohy podpory plně my a to i na uživatele demoverzí. Máme telefonickou podporu (vč. VoIP), podporu e-mailem, chat. Naši operátoři se i připojují na zákaznická PC dálkově a jsou ochotni krok za krokem zákazníkovy zodpovědět všechny dotazy. Od září zavádíme podporu NONSTOP. Disponujeme vlastním call center, které je schopno vyřídit až 255 hovorů současně na dvacet operátorů ve špičce (ostatní hovory jsou ve frontě, nebo jsou směrovány na automatický hlasový systém, který dokáže pomoci ve většině častých případů).

Co musíte splnit, abyste mohli zprostředkovat licence?

My si neklademe žádné podmínky. Zprostředkování může provést naprosto kdokoliv, kdo není koncovým zákazníkem. Co se týče živnostenského listu, není potřeba, pokud je příjem z provizí na úrovni brigád (tedy do 4 999Kč/měsíčně). V takovém případě s Vámi rádi uzavřeme smlouvu o zprostředkování, nebo Dohodu o provedení práce. Do této hodnoty pak nemusíte platit zdravotní, ani sociální pojištění. Daň z příjmu si přiznává a odvádí každý sám, v tomto nijak nefigurujeme. Vyplatíme celou náležící provizi, ze které nic nestrháváme. Máte ji zaslouženou, je tedy Vaše.

Máte-li zájem o spolupráci s námi, kontaktujte nás.

EET - Elektronická evidence tržeb v ČR

Naše systémy a připravenost na Elektronickou evidenci tržeb v ČR


V tomto článku Vás informujeme ohledně podpory našich produktů v rámci EET - Elektronické evidence tržeb.

Připravujeme spuštění i webové aplikace pro zadávání tržeb s podporou EET. Po vydání tak bude na trhu nejlevnější řešení EET. Sledujte naše stránky.

Všechny naše systémy, které využívají zákaznické účty, nebo vystavují doklady plně podporují EET.

Jaké změny v postupech jsou v aplikacích Bar a RestauracePokladníčekFirma a SkladPokladna a SkladPůjčovnaAdvertise Manager v rámci balíku Radio Profesional a RPX?

Všude, kde je potřeba online unikátní kód do dokladu (FIK) je zobrazeno informační okno ohledně probíhající komunikace s EET. Všude, kde se doklady identifikují dodatečně (maximálně do dvou dnů dle zákona, obvykle při uzávěrkách), tam je účtenka vystavena v OFFLINE režimu a je jí přidělen náhradní PKP kód. S takovými doklady máte možnost ještě dodatečně pracovat (nelze měnit jejich obsah, ale jdou zrušit, nebo odeslat ONLINE). Můžete vyloučit například stornované doklady, nebo personální účty, případně interní reklamní kampaně a podobně. Máte tak plně pod kontrolou všechny informace, které mají z provozovny odcházejí na Finanční správu. 

U online účtů máte plně pod kontrolou vyloučení konkrétních zákazníků (interní doklady), nebo máte možnost u konkrétního typu zákazníka nastavit volbu, zda má být zahrnut do online vyúčtování (bude odesílán okamžitě), nebo zda bude zahrnut do offline vyúčtování (do uzávěrky). Máte také možnost zvolit si, zda se má jako hlavní provádět komunikace online, nebo offline (pro nové - neexistující zákazníky) - dle možností konkrétní aplikace a jejího charakteru.

Všechny naše systémy plně podporují EET. Jako jediní fungujeme i na Windows XP!

Co se děje v případě výpadku serverů Finanční správy?

Vzhledem k tomu, že v rámci testovacího období jsme pozorovali časté výpadky na straně Finanční správy, rozhodli jsme se do systémů zahrnout i možnost použití našich serverů jako mezičlánku mezi kasou a Finanční správou. V praxi to funguje tak, že naše pokladny se spojí s jedním z našich serverů a předají požadavek EET, ten se ihned pokusí spojit se servery Finanční správy. Pokud to projde (správa funguje), pak je kase vrácen FIK/BKP/PKP a provedou se navazující akce. Pokud ale Finanční správa zrovna nefunguje, je vrácen unikátní kód elektronické účtenky a ta spadne do OFFLINE fronty na našem serveru. Jakmile je Finanční správa dostupná, tak se do ní "přesypou" všechny OFFLINE účtenky a při dalším kontaktu kasy je dána kase informace, že má "k vyzvednutí" již zpracované OFFLINE účtenky, které si kasa následně na pozadí vyžádá a provede řádné zaúčtování na vlastní straně. Vše se děje automaticky a na pozadí, nemusíte do toho nijak zasahovat a v podstatě o tom ani nevíte - systém Vás tímto neobtěžuje.

Pokud by nebyl dostupný žádný z našich serverů (nebo pro případ, kdy nejde v provozovně zákazníka internet), pak má podobnou OFFLINE frontu i kasa přímo. Princip následné synchronizace poté proběhne stejným principem, jako u výpadku, nebo nedostupnosti serverů Finanční správy. S tímto zákon o EET počítá a maximální doba na synchronizaci OFFLINE účtenek je nařízena na 48 hodin od vygenerování účtenky (nebo podle sjednané výjimky až pět dní). Neodeslané účtenky v kase vidíte a můžete je odeslat ručně, nebo je odstranit.

V OFFLINE režimu je na účtence zobrazen náhradní kód PKP, kód BKP a pokud používáte i naši elektronickou účtenku, je na ní zobrazeno i číslo této účtenky. V ONLINE režimu je na účtence zobrazen FIK kód, kód BKP a případně náš kód elektronické účtenky.

Pokud budete mít internet nedostupný déle, než 48 hodin, náš systém tento časový limit neřeší a při nejbližší příležitosti účtenky synchronizuje i po tomto zmeškaném termínu. Každá účtenka má totiž unikátní ID, časové razítko a další bezpečnostní prvky založené na certifikátu poplatníka. Jde tedy jednoznačně prokázat, že účtenka byla v pořádku vygenerována a že proběhl pokus o její synchronizaci. Předpokládáme, že daný limit časem vláda změní na doporučený maximální, jelikož nic nebrání tomu, aby se data přiznala i později. Dle praxe víme, že i později odeslané účtenky nedělají FS problém, jelikož FS nezná datum zřízení účtenky. Jinak je tomu ale v případě, že účtenku odnesl host, nebo kontrola.

Na straně našich serverů jsme si vyvinuli vlastní serverovou webovou službu, která kapacitně zvládne obsloužit nejméně 15 000 účtenek za každou vteřinu. Z principu funkcionality webových služeb se případný větší počet pouze trochu pozdrží (v řádu vteřin) a pokud není čekání delší, než 60 vteřin, jsou zpracovány požadavky všechny. Podle našich zátěžových testů, kdy jsme uměle generovali z více počítačů zátěž větší, než 35 000 požadavků za vteřinu - vše jediný server správně a včas zpracoval. Při přibližně tisícovce aktivních kas a přibližně jedné účtence za minutu tak očekáváme špičkovou zátěž nepřesahující pouhých 20 účtenek za vteřinu. I tak máme severy raději dva - každý v jiné geolokaci z důvodu eliminace případného výpadku v dané lokalitě. Servery jsou připojeny na páteři sítě internet v profesionálních datových centrech spojem 1Gbit s tím, že serverovny našich partnerů mají i záložní konektivitu a základní konektivita má 4x 15Gbit - 85GB. Pevně věříme, že jsme připraveni lépe, než samotná Finanční správa.

Za aktualizace jsme nikdy nevybírali žádné poplatky, takže se nemusíte obávat zvýšení nákladů. Prostě v systému provedete aktualizaci a funkce budete mít k dispozici v rámci stávajících licencí. Aktualizace je u nás vždycky zdarma!

Zde je několik fotografií z provozů, kde systém Bar a Restaurace běží. Nejde o všechny provozy, kterých je přibližně 1500. 

Chcete-li svou restauraci zde uvést, pošlete nám fotografii na zákaznickou podporu, rádi zde zveřejníme Vaše fotografie.

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - Ve Dvoře, Most

Crazy Music Bar - OC Rozkvět, Most

Náš nejlepší software

Právě přítomno: 3235 hostů a žádný člen

Joomla Templates by Joomla-Monster.com