Loading Theme Customizer. Please wait...

Software and Web developement

Navigace

A A A

Všeobecné podmínky

Všeobecné a licenční podmínky jsou nutné pro plné využití tohoto eshopu.

Přesné a aktuální znění Všeobecných a Licenčních podmínek je dostupné na adrese:

https://download.mysoft.cz/Licence.txt

Obchodní podmínky

Název: BroadCaster, s.r.o.

Sídlo: Nová Výstavba 218., 43521, Obrnice
IČ: 23499141
Zapsaná: Krajský soud v Ústí nad Labem, sp. zn. C 54302.
Telefon: +420411190111
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
Neplátce DPH.

Prodej výrobků a služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese eshop.mysoft.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) internetového obchodu eshop.mysoft.cz (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese eshop.regama.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. OBJEDNÁVKA

2.1. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím při objednání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti na provozovně prodávajícího
  • dobírkou v místě určeném kupujícím v objednávce, případně na výdejním místě
  • předem, bezhotovostní platbou na účet prodávajícího

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. U zakázek většího rozsahu může prodávající požadovat zaplacení celé částky předem na účet nebo zálohu v minimální výší 80% z celkové ceny.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu prodejní doklad. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Prodejní doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej společně se zbožím.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, dále u zboží podléhajícímu rychlé zkáze a u již vydaných licencí na software už z jejich principu licencování bez ohledu na užití aktivace, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu.


5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího (Michal Stopa, Kapradinová 549, Zlín-Mladcová 760 01) či na adresu elektronické pošty prodávajícího: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.3. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky při platbě na dobírku nebo po obdržení platby při platbě předem na účet, nejpozději však do 14 pracovních dnů. O tom, že prodejce předal zásilku k expedici zvolenému dopravci je zákazník informován e-mailem.
6.4. V případě, že objednané zboží nebude možné dodat přepravci v dohodnuté lhůtě, má prodávající právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit. Byla-li objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny bezhotovostně převodem na účet, a to nejpozději do 14 dnů od vzájemné dohody.
6.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.6. Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky a jakékoli nesrovnalosti (poškozené zboží, chybějící zboží či chybně zaslané položky) neprodleně oznámit prodávajícímu.
6.7. Nepřevezme-li kupující z jakéhokoliv důvodu objednané zboží, je prodávající oprávněn požadovat uhrazení ceny dopravného k zákazníkovi.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, zvoleném rozměru, barvě a orientaci a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4.Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce. Stejně tak může být zákazník na emailové adrese informován o skutečnostech týkajících se změn objednávky, nebo mu mohou být zaslány informační zprávy prodejce a to po dobu deseti let, nebo do odvolání souhlasu zákazníkem písemnou formou.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá. Tyto náklady si kupující i prodávající hradí sám.
12.2. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

12.3. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování MySOFT.cz, Skyřická 8., 43401 Most, adresa elektronické pošty je Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., telefon +420-411190111.

 V Mostě dne 31.08.2025

Podmínky ochrany osobních údajů - GDPR

I.

Základní ustanovení

  1.     Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je BroadCaster, s.r.o. IČ 23499141 se sídlem Nová Výstavba 218., 43521 Obrnice, Česká republika (dále jen: „správce“).
  2.     Kontaktní údaje správce jsou:

adresa: MySOFT.cz, Skyřická 8., 43401 Most, Česká republika

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

telefon: +420 - 4111 90 111

  1.     Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2.     Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1.     Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2.     Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1.     Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  •          plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  1.     Účelem zpracování osobních údajů je
  •          vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  1.     Ze strany správce nedochází  automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 IV:

Doba uchovávání údajů

  1.     Správce uchovává osobní údaje
  •          po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  1.     Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1.     Příjemci osobních údajů jsou osoby
  •          podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  •          zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  1.     Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 VI.

Vaše práva

  1.     Za podmínek stanovených v GDPR máte
  •          právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  •          právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  •          právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  •          právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  •          právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  1.     Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1.     Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2.     Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména přístup do počítače pod heslem, vytištěné doklady jsou uzamčeny ve skříni.
  3.     Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 VIII.

Závěrečná ustanovení

  1.     Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2.     Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 31.08.2025

 

Historie verzí systému Radio Profesional 8

 

Připravujeme: 
  • ONAIR: Propojení s TTS, na základě textu generuje a zařazuje MP3/WAV (panel Informace)
  • ONAIR: InfoPanel/Audio: Zobrazení informací z ID3 tagu
  • INDEXER: Natažení informací z ID3 tagu a jejich zahrnutí do vyhledávací databáze
  • ONAIR: Pravé tlačítko na vybraném souboru nabídne možnost editace, náslechu, otečkování, smazání
  • ONAIR: Zobrazení aktuální pozice v InfoPanelu/Audio (- přímo v rybě, pokud zobrazený song právě hraje)
  • ONAIR: Kontrola a doladění (kalibrace) všech timerů a budíků zejména dle míchacích bodů (ořezy)
  • ONAIR: Možnost roztažení na celou obrazovku při jakémkoliv rozlišení
  • ONAIR: Nastavitelné písmo, výška záložek a další prvky v kalibraci
  • ONAIR: V InfoPanelu možnost zobrazení a editace ID3 tagů (pokud nehraje)

8.51 - 18.12.2023

  • ONAIR: Redesign hlavního panelu (infopanelů, displeje)
  • ONAIR: Oprava velikosti dolní řady tlačítek v Preset plateru
  • ONAIR: Barevný Playlist, zobrazuje správně barevně a obsahově i poznámky a komenty

 

8.50 - 13.12.2023

  • ONAIR: Na kartě presetů přidána funkce volání FADEOUT
  • ONAIR: Přepracována práce s frontou - rychlejší zpracování
  • ONAIR: Ve frontě přidána funkce poznámek (vč. tlačítka nad frontou pro přidání poznámky do playlistu a vč. dialogového okna s tím spojeného)

 

8.49 - 05.12.2022

  • ONAIR: Opravena chyba funkcí Drag&Drop u karet po přidání InfoPanelů v built 8.48
  • ONAIR: V přehrávačích přidána funkce PAUSE a řešení stavů v celém systému při pauze
  • ONAIR: Opravena poloha hlavního displeje (zarovnání)
  • ONAIR: Nastavitelná velikost písma oušek karet
  • ONAIR: Nastavitelná velikost písma obsahu karet

 

8.48 - 24.11.2022

  • ONAIR: Změna defaultní barvy infopanelu před nastavení ze žluté na šedou pro lepší čitelnost
  • ONAIR: Předělaný způsob aplikace první tečky (StartTime)
  • ONAIR: Upraveny některé prvky Drag&Drop pro lepší ovládání
  • SONG EDITOR: Přenastavené technické požadavky na RAM (zvýšení kompatibility pro starší počítače)
  • SONG EDITOR: Ukládání parametru NASTAVENO po natečkování

 

8.47 - 17.11.2022

  • ONAIR: Peak levely - nastavitelná kalibrace
  • ONAIR: Zobrazení nastavených bodů (START/STOP/REFREN/INTRO/OUTRO) v InfoPanelu/audio
  • ONAIR: Informační panel u všech karet, včetně tlačítek pro Poslech, otečkování, editaci
  • ONAIR: Monitoring mixu bude hlídat nejen minimální úroveň hlasitosti, ale i její změny (zareaguje při zamrznutí)

8.46 - 31.10.2022

  • ONAIR: Propojení s externím editorem
  • ONAIR: Tlačítka pro náslech, otečkování a editaci, včetně InfoPanelu u Vyhledávání, tlačítko smazání souboru
  • ONAIR: Možnost zobrazení / skytí tlačítka smazání souboru v InfoPanelech v záložce Playlist a Vyhledávání 
  • ONAIR: InfoPanel/Audio: Více informací o souboru (délka, datum posledního spuštění, datum nastavení, interpret, song, velikost souboru, cesta)
  • ONAIR: InfoPanel/Audio: Optimalizace pro velké soubory
  • INDEXER: Zjednodušené zobrazení, automatizace z RP8
  • ONAIR: V levém Playlistu přidáno (modré) tlačítko pro otečkování u každé položky (vlevo, pod oranžovým tlačítkem poslechu do sluchátek) 
  • ONAIR: Optimalizace zobrazení INTRO/OUTRO ukazatele
  • ONAIR: Optimalizace nastavení presetů (volání editoru s parametrem předvolby)

 

8.45 - 12. října 2022

  • ONAIR: Peak levely - změna barvy Low-Level na Lime (lépe viditelná)
  • ONAIR: Přímá volba zvukové karty v Nastavení (za běhu bez nutnosti restartu systému)
  • ONAIR: Optimalizace systému
  • ONAIR: Změny v SOZA reportu - formát a automatické odesílání
  • REPORTER: Změny v SOZA reportu - nový formát, změny, zrychlení procesu reportingu, optimalizace nastavení pro rychlejší zpracování delšího období (nebo více období)

 

8.44 - srpen 2022

  • ONAIR: Preset player má nově v hlavním panelu tlačítko STOP
  • ONAIR: Informační panel - Zpřístupněna funkce InfoServisu od TopRadio.cz
  • ONAIR: Informační panel - ryba zvukového souboru (obnovit/tečkovat), přístup z právě hraného, nebo pravým tlačítkem kdekoliv ve frontě
  • Spousta dalších úprav z meziverzí 8.42 a 8.43

 

8.41 - 05.04.2022

  • ONAIR: Přizpůsobení velikosti karet podle velikosti panelu
  • ONAIR: Změna dialogového okna pro nalistování souborů z disku (karta vyhledávání dole)
  • ONAIR: Informační panel u Playlistu a Vyhledávání (informace o vybraném souboru)
  • ONAIR: Možnost přímého nalistování souboru loga kliknutím na logo, nebo v nastavení
  • ONAIR: Předvolby (preset tlačítka): Opravena maximální velikost timeru na každém tlačítku
  • ONAIR: Displej zobrazí větší odpočet na preset playeru, zobrazí se jen, když preset hraje.
  • ONAIR: Pokud se nepoužívá funkce stahování počtu posluchačů, je skryt na displeji symbol
  • ONAIR: Přehrávače: Podbarvení aktuálně hrajícího MasterPlayeru a PresetPlayeru
  • ONAIR: Jemnější blikání odpočtu před koncem sklady na hlavním panelu
  • ONAIR: Zrušen mix také klávesou CTRL
  • ONAIR: Detekce konce souboru - zavolá STOP a uvolní song z paměti
  • Preset Manager: Vytvořena pomocná aplikace PresetManager.exe pro správu presetů

 

8.40 - 03.04.2022 18:00

  • ONAIR: Automatické odesílání SOZA reportů
  • SENDMAILER: Vytvořen externí modul pro odesílání e-mailů ze systému (SMTPSender.exe)
  • ONAIR: Optimalizace timerů
  • ONAIR: Příprava na vykreslování "ryby" v hlavním displeji
  • ONAIR: Zobrazení zvěrokruhu u svátků jako bublinková nápověda (v případě, že jsou svátky zobrazeny)
  • ONAIR: Odpočet zbývajícího času do celé hodiny na hlavním panelu
  • ONAIR: Optimalizace rozvržení informačního panelu
  • ONAIR: Vyhledávání metodou AND (původní), nebo OR
  • ONAIR: Zprovozněny e-mailové funkce, včetně nastavení SMTP a propojení se SMTPSender.exe (odesílá na pozadí mimo ONAIR)
  • Instalace: Úplně zrušeno interní PHP

 

8.39 - 24.3.2022, 26.03.2022

  • ONAIR: Interní podpora SOZA reportů (nový formát, stávající starý je ale zachován, ale byl optimalizován, úplně zrušena funkce automatického převodu do DBF)
  • ONAIR: Možnost nastavení automatického odesílání reportů SOZA na vybrané e-mailové adresy (samotné odesílání bude ve verzi 8.40)
  • ONAIR: Oprava zavírání okna nastavení (systém uloží hodnoty a zobrazí ONAIR)
  • ONAIR: Odstranění převodu starého formátu SOZA přes interní PHP

 

8.38 - 16.3.2022

  • ONAIR: Větší hodiny
  • ONAIR: Několik úprav při změně velikosti okna
  • ONAIR: Sjednocení systémových komponent karet 1 a 2
  • ONAIR: Optimalizace přednačítání souborů
  • HEARPLAYER: Zrychlení činnosti přehrávače
  • HEARPLAYER: Zrušení efektu při startu a konci aplikace
  • HEARPLAYER: Zvětšení počtu přehrávaných formátů a kodeků (vyšší hudební kompatibilita)
  • HEARPLAYER: Ověřování správné volby zvukové karty
  • HEARPLAYER: Optimalizace timerů

 

8.37 - 10.2.2022

  • ONAIR: Možnost vypnout načítání plánů při startu (řeší potíže aktualizace Windows z ledna 2022, možný zásek při startu na plánech)
  • ONAIR: Přednačítání souborů - optimalizace
  • Řada změn v meziverzích 8.35-8.36 (opravy bugů, optimalizace)

 

8.34 - 31.1.2022

  • ONAIR: RDS - Přidána možnost zveřejnění rádia na TopRadio.cz, včetně registrace a odesílání statistik
  • ONAIR: Částečný redesign nastavení (zejména záložka RDS Textů) i zobrazovaných dvou budíků na ONAIR panelu (počet posluchačů, Preset Player - odpočet, předchozí song)
  • ONAIR: Aktualizace externích odkazů v systému
  • ONAIR: RDS - Příprava statistik ze ShoutCast serverů
  • ONAIR: Logování statistických údajů poslechovosti přímo v systému
  • ONAIR: Playery - ještě plynulejší přednačítání

 

8.33 - 29.5.2021

  • ONAIR: RDS - vylepšeno odeslání RDS textů na ShoutCast (neptá se na jméno / heslo)
  • ONAIR: RDS - vylepšeno odeslání RDS textů na IceCast2 (neptá se na jméno / heslo)
  • ONAIR: RDS - Přidána možnost odesílat RDS texty i na TuneIn
  • ONAIR: RDS - Příprava nastavení pro zveřejnění na TopRadio.cz
  • ONAIR: RDS - Kontrola správnosti zadání hodnot pro RDS servery
  • ONAIR: Zobrazení součtu všech posluchačů (prozatím se čerpá jen z IceCast2)
  • ONAIR: Oprava tlačítka pro vyvolání aktualizace (volala se aplikace downloader.exe - nahrazovala jen RP.exe namísto UpDate.exe - update všeho)
  • ONAIR: Playery - přednačítání prvního souboru ve frontě pro plynulejší mix
  • Instalátor: Po instalaci na ploše i ikonka pro aktualizace

 

8.32 - 27.2.2021

  • ONAIR: Na displeji přidán odpočet Preset playeru
  • ONAIR: Menší MIX button
  • ONAIR: Větší tlačítka STOP, FADE
  • ONAIR: Redesign tlačítek fronty (náslech, okamžité odbavení, odebrání z fronty)
  • Zjišťování aktualizací (po Batch timeru v hlavním panelu - InfoLabel, případně ručně tlačítkem v Nastavení), automatické stažení aktualizačního skriptu
  • Příprava na ASIO podporu
  • Příprava pro přednačítání souborů v PRESETs
  • ONAIR: Přidán čtvrtý DEVEL label
  • Změna TTS systému
  • Kompletně předělán instalátor (instaluje se dle pravidel operačního systému)

 

8.31 - 2.2021

  • SongEditor - kompleně předělaný systém editace míchacích bodů
  • Přidána funkce přednačítání prvního songu ve frontě pro plynulejší mix - rychlejší načtení souboru před mixem (vypnutelné v Nastavení > Zvuková zařízení, defaultně vypnuto)

 

Předchozí verze nejsou publikovány, jelikož nebyla v rámci rychlosti vývoje a beta testů historie sledována, nebo je popsána v samostatném souboru v instalaci systému.

Historie verzí systému Pokladna a Sklad

Připravujeme

  • Rozlišení plateb hotovostí, kartou a stravenkou (při placení, v reportech / závěrce)
  • Přihlašování uživatelů a nastavení uživatelských práv
  • Podrobnější logování aktivit systému

1.34 - 22.04.2023

  • Přidána podpora druhého monitoru - zákaznického displeje a to včetně FOTO prezentace ze složky, aktuální účtenky, celkové částky a plné podpory QR platby
  • Vylepšení reportů o celkové součty

1.32 - 22.04.2023

  • Vylepšená storna
  • Možnost zapnutí zobrazení stavu skladu na prodejních tlačítcích

 

1.31 - 05.04.2023

  • V Nastavení přidána záložka Chování pro další volby
  • Kontrola validity EAN kódů
  • Aktualizace kontaktních údajů na podporu
  • Přidána možnost nastavení SMTP serveru MySOFT.cz pro odesílání pošty z programu
  • Tisk poslední účtenky (možnost nezávislého tisku i po uzavření účtu až do uzavření nové)
  • Odeslání poslední účtenky e-mailem na vyžádání (nezávisle až do uzavření nové - včetně zadání adresy)
  • Nastavitelné automatické odeslání všech účtenek e-mailem (např. na záložní adresu)

 

1.30 - 10.02.2023

  • Změna designu přepínače kopie účtenky
  • Přidána možnost vypnutí tisku účtenky (přepínač stejného vzhledu jako u kopie)
  • Přidána možnost dodatečného tisku poslední účtenky (pro případ, že byl tisk vypnut, ale účtenka je následně potřeba)
  • Prodloužena doba pro ověřování licencí z 300s na 8h.

 

1.29 - 28.12.2022

  • Změny související se zrušením EET k 01.01.2023

 

1.28 - 24.11.2022

  • Možnost tisku kopie účtenky společně s hlavní účtenkou
  • Několik designových úprav a úpravy kontaktních údajů

 

1.27 - 12.říjen 2022

  • Tlačítko TEST po nastavení e-mailu pro možnost odzkoušení správnosti nastavení
  • Příprava na filtr kategorií v uzávěrce (záložka Pohyb zboží)
  • Stránkování zboží v prodejním panelu
  • V uzávěrce - Pohyb zboží přidány sloupce Cena, Cena celkem, DPH sazba
  • V uzávěrce - Pohyb zboží přidán dole řádek součtu prodaných kusů a celkové ceny

 

1.26 - srpen 2022

  • Řada optimalizací
  • Účtenky - rozšíření možností
  • Vypnutelné EET
  • Více sloupců v tabulkách
  • Lepší exporty
  • Předvolení kategorií, optimalizován postup naskladnění
  • ..a spousta dalšího

 

1.25 - 26.05.2022

  • Přidáno okno samostatných reportů podle zvolené kategorie (vč. uložení, tisku, odeslání e-mailem)

 

1.23 + 1.24 - 31.1.2022

  • Uzávěrka: Kompletní uzavření, odeslání všech stavů emailem, tisk malého reportu
  • Email: Velmi detailně propracované emailové funkce, možnost nastavit vlastní SMTP
  • Ukládání uzávěrek, záloha původních dat

1.22 - 24.2.2021

  • Uzávěrka: Lepší rozvržení, celoobrazovkový režim, záložky na jednotlivé reporty
  • Prodej: Oprava skladových situací při odebrání zboží / stornu / zrušení celého účtu, ověřování všech pohybů skladu
  • Prodej: Prodej čtečkou včetně zvoleného počtu kusů (místo defaultního počtu kusů pro prodej)
  • Prodej: Po zápočtu položky čtečkou nulujeme políčko vstupu (opravena chyba v duplikaci kódu - nenalezení další položky)
  • Prodej: Pokladní váha - simulace ENTER zakončení vstupu přepne na EAN vstup pro čtečku
  • Prodej: Oprava - resp. prevence před chybou v času zápočtu při zdržení o déle, než vteřinu během zápočtu
  • Prodej: Přidána bublinková nápověda u všech prvků prodejního panelu
  • Uzávěrka: Přidán panel pro Pohyb zboží (přehled každého prodeje)
  • Uzávěrka: Přidán počet položek (k již existujícímu počtu účtenek) do přehledu
  • Sklad: Příprava na generování, tisk a ukládání EAN / PLU kódů

 

1.21 - 19.2.2021

  • Podpora odesílání e-mailů v systému
  • Uzávěrka: Odesílání reportů e-mailem
  • Uzávěrka: Export do Wordu (RTF)
  • Systém: Automatické stažení aktualizačního skriptu ze serveru
  • Systém: Zjišťování aktualizací při startu + dialog

 

1.20 - 18.2.2021

  • Uzávěrka: Generování tabulky stavu skladu
  • Uzávěrka: Možnost tisku tabulky stavu skladu (výběr cílové tiskárny, včetně případného tisku do PDF)
  • Uzávěrka: Export do Excelu (XLS)
  • Uzávěrka: Export do CSV (ostatní systémy)
  • Uzávěrka: Vyhledávání v datech tabulky po vygenerování - fulltext, interaktivní vyhledávání
  • Uzávěrka: Náhled před tiskem

 

1.19 - 9.2.2021

  • Opraveno tlačítko Skladu v hlavním prodejním okně
  • Zpřístupněno listování kategorií
  • Zpřístupněno listování zboží
  • Uzávěrka: Sběr dat pro uzávěrky
  • Uzávěrka: aktuální tržba a DPH rekapitulace, včetně počtu účtenek - přehled v hlavním panelu
  • Rychlé volby: První kroky

 

Předchozí verze nejsou publikovány, jelikož nebyla v rámci rychlosti vývoje a beta testů historie sledována.

Historie verzí systému Pokladníček

1.28 - 28.12.2022

  • Změny související se zrušením EET k 01.01.2023

 

1.27 - 24.11.2022 

  • Vypnutelná elektronická evidence tržeb
  • Možnost tisku kopie účtenky s hlavní účtenkou
  • Několik designových úprav a aktualizace kontaktů

 

1.26 - 27.2.2021

  • Prodejní panel: Možnost nastavit vlastní číslo účtenky
  • Systém: Kontrola aktualizací, dialog pro stáhnutí nové verze, automatické stažení aktualizačního skriptu

  

Předchozí verze nejsou publikovány, jelikož nebyla v rámci rychlosti vývoje a beta testů historie sledována.

Bar a Restaurace - Historie verzí

Verze a jejich popis změn uvádíme až od verze 2.23, tedy od 08.05.2016. Předchozí změny jsou k dispozici u instalace, nebo na naší zákaznické podpoře.

Poznámka: Pokud Vám operační systém nedovolí provést změny v souborech (po aktualizaci se vše tváří stejně), zkuste stáhnout všechny soubory ručně ze stránky: http://update.mysoft.cz/?dir=bar/&file=complete.zip

Verze 2.74 - 20.06.2023

  • Optimalizace hlavní nabídky (přidány nové displeje)
  • DEVEL: Přidána funkce rozlišení plateb hotovostí, kartou, stravenkou
  • REPORT: Přidána položka rozlišení plateb hotovostí, kartou, stravenkou
  • Vyřešeno rozlišení úhrad mezi závěrkami (všechny typy plateb)
  • DEVEL: Dorovnání platby hotovostí u nedostatečných úhrad (doplatek rozdílu hotovostí, pokud platba kartou, a / nebo stravenkou nestačí)
  • Oprava funkce Diáře
  • Přidána funkce tisku Diáře
  • Přidána funkce exportu Diáře jako HTML, nebo BMP (+PDF přes tisk do PDF)
  • Přidán CSV report včetně náhledu a exportu do dalších formátů
  • Reset pouze skladu, nebo kompletní RESET celého systému

 

Verze 2.73 - 14.02.2023

  • Optimalizace reportů
  • Drobná vylepšení indexů ve skladu

 

Verze 2.72 - 12.02.2023

  • Možnost vypnutí tisku na prodejním panelu

 

Verze 2.71 - 28.12.2022

  • Změny související se zrušením EET k 01.01.2023

 

Verze 2.69 - 2.70

  • Designové prvky, kontaktní údaje

 

Verze 2.68 (1.12.2020) 

      • Některá grafická vylepšení, optimalizace, personalizace prodejního okna pro pokročilé

 

Verze 2.67 (18.3.2020) 

      • Vylepšen opravný EET doklad (přidána možnost tisku kopie dokladu)

 

Verze 2.66 (1.10.2019) 

    • Změny při používání našeho EET serveru (pro XP)
    • Některé drobné úpravy vzhledu v nastavení
    • Zobrazení platnosti uživatelského certifikátu i v okně pozadí (pokud jej nemáte vypnuté / skryté) - viditelné i bez přihlášení s právem do Nastavení. Každý barman tak může tento údaj lehce zkontrolovat v případě komunikace se zákaznickou podporou v případě, že již certifikát nebude platný.
    • Úprava některých vnitřních odkazů v aplikaci, které odkazují na podporu.
    • Zvětšení editoru formátu účtenek v Nastavení pro lepší práci s editorem
    • Oprava starého telefonního čísla na podporu na několika místech v Nastavení

 

Verze 2.65 (30.09.2019)

    • Optimalizace práce s EET (zobrazují a hlídají se termíny platnosti certifikátů - měsíc před koncem zobrazuje upozornění)
    • Vylepšené odesílání opravných EET dokladů a tisku reportu (účtenky) takových dokladů (pro FÚ)
    • Změna počítání DPH s platností od 1.10.2019 - hlídání správnosti nastavení v ČR
    • Výměna kořenových certifikátů EET (s platností od 1.10.2019 na tři roky v produkčním prostředí a na dva roky v playground)

 

Verze 2.64 - neomezená platnost 

    • Úpravy v rámci EET
    • Několik kosmetických úprav
    • Možnost odeslání opravných dokladů EET

 

Verze 2.63 (10.7.2019) - platnost neomezená

    • Drobné úpravy a některá vylepšení

 

Verze 2.62 (16.2.2019) - platnost neomezená

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET
  • Změna telefonního čísla zákaznické podpory
  • Oprava chybovosti aktualizačního procesu na některých počítačích

 

Verze 2.61 (9.1.2019) - platnost neomezená

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.60 (9.12.2018) - platnost do 11.1.2019

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.59 (11.11.2018) - platnost do 11.12.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.58 (10.10.2018) - platnost do 11.11.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.57 (9.9.2018) - platnost do 11.10.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.56 (11.6.2018) - platnost do 11.9.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.55 (26.6.2018) - platnost do 11.8.2018

  • Přidána možnost neodesílání DPH (pro neplátce)

 

Verze 2.54 (11.6.2018) - platnost do 11.8.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.53 (8.5.2018) - platnost do 11.6.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.52 (11.4.2018) - platnost do 11.5.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.51 (6.3.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.50 (4.2.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.49 (4.1.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.48 (3.12.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.47 (2.11.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.46 (4.10.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.45 (3.9.2017)

  • Několik úprav zejména v designu
  • EET úpravy specifikací formátu datové zprávy

 

Verze 2.44 (1.9.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.43 (3.8.2017)

  • Vylepšený OFFLINE režim přímého odesílání

 

Verze 2.42 (1.8.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.41 (30.6.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.40 (25.5.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.39 (27.4.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.38 (18.4.2017)

  • Různá vylepšení ve skladu (ochrana proti uzavření bez uložení, lepší pojmenování některých prvků apod)
  • V malém reportu se tiskne i částka tržby pro lepší přehlednost
  • Příprava pro podporu Vitnamštiny (již brzy!)
  • Odstraněna funkce blokování plochy Windows
  • Funkce pouze jednoho spuštění v jeden okamžik

 

Verze 2.37 (5.4.2017)

  • Vylepšení kolem EET (OFFLINE, testovací režim), aktualizace pravidelných knihoven

 

Verze 2.36 (31.3.2017)

  • Jedna z pravidelných aktualizací na konci měsíce - drobné úpravy, úpravy kolem EET
  • Viditelné OFFLINE účtenky z EET s ruční možností práce s jednotlivými OFFLINE účtenkami.

 

Verze 2.35 (19.02.2017)

  • Tuhle aktualizaci chcete ;) U hlášky čekání na EET se střídají vtipné obrázky kolem EET
  • Oprava chyby u odstranění diakritiky v účtenkách - v Nastavení je zaškrtávátko funkční

 

Verze 2.34 (15.02.2017)

  • Přesnější zalamování řádků při tisku, optimalizace tisku
  • Pevné číslo účtenky dle systému (nehledí na číslování v rámci EET - vhodné pro více pokladen v rámci jednoho provozu)
  • Možnost naskladnit lahev včetně dvou receptur najednou (vše se automaticky prolinkuje)!!
  • Ve skladu a v naskladnění lahve s recepturami je použit lepší editační prvek produktového kódu, který se učí a pamatuje si dříve zadané hodnoty, současně hlídá správnost zadání znaků (nepovolí zakázané znaky)

 

Verze 2.33 (30.12.2016)

  • Úpravy kolem EET - nutná aktualizace!

 

Verze 2.32

  • Úpravy kolem EET
  • Vylepšení účtenkového systému
  • Úplná deintegrace Adobre Readeru - zjištěna přítomnost po aktualizaci 2.30 ještě v jednom z modulů - nyní není Adobe již nikde :)

 

Verze 2.31

  • Úpravy kolem EET

 

Verze 2.30 (6.12.2016)

  • Deintegrace Adobe Readeru ze systému - nově se reporty otevřou v novém okně, tedy mimo Bar.
  • Možnost vypnutí diakritiky při tisku účtenek
  • Možnost vypnutí klávesových zkratek

 

Verze 2.29 (30.11.2016)

  • Poslední úpravy spojené s přepnutím playground (zkušebního) a produkčního (ostrého) provozu EET.

 

Verze 2.28 (28.11.2016)

  • Nastavení tiskárny se nově načítá z registru a ne z disku (v síťovém režimu to umožňuje na každé PC nastavit tiskárny individuálně)

 

Verze 2.27 (20.11.2016)

  • Další úpravy kolem EET (zjednodušení účtenky - zmenšení, optimalizace výstupu)
  • Zahrnutí nových dll knihoven do instalace i aktualizační dávky (nutné k řádné funkci EET funkcí!)
  • Vyloučené účtenky z EET mají místo FIK nastavitelný text a místo BKP je uvedeno číslo účtenky, PKP je prázdný

 

Verze 2.26 (15.11.2016)

  • Zvětšení okna Nastavení - velikost již nestačila počtu položek
  • Přidána možnost ukládat profily nastavení EET a následně je použít při přihlášení obsluhy - podpora provozu na více IČ
  • Přidána možnost přiřadit šablonu účtenky při přihlášení obsluhy - podpora provozu na více IČ
  • Změna formátu cesty k uživatelskému certifikátu - namísto výběru složky se vybírá přímo soubor certifikátu (v případě, že jich tam měli zákazníci více - dělalo to zmatek)
  • Výběr ROOT certifikátu
  • Výběr certifikátu Autority
  • Přidána možnost zadat heslo k certifikátům oproti přednastavenému testovacímu heslu "eet" - při generování certifikátu zákazníkům tak přidáváme možnost zadání libovolného hesla
  • Přidáno tlačítko pro otestování komunikace s EET
  • Možnost volby portů u serverů EET MySOFT.cz (standardně port 89) - pro případné budoucí rozšiřování serverové základny, nebo zpracovatelských démonů na serverech
  • Přidána podpora správy uživatelského účtu na serverech EET Mysoft.cz (přihlášení, registrace, příprava pro upload certifikátů, ověření spojení)
  • Přidána možnost provozu dvou provozovatelů na jednom baru (DIČ Pověřujícího) v rámci EET
  • Pár změn v příkazech pro generování účtenek ze šablon (přidány další prvky EET). Popis je zde.
  • Je zapotřebí přenastavit uživatelský profil přihlašovaných barmanů (pouze v případě potřeby užití vlastních profilů EET a účtenek, jinak není potřeba).

 

Verze 2.25 (04.11.2016)

  • Aktualizace nápovědy (pdf)
  • Aktualizace souboru rozdílů verzí (pdf)
  • Aktualizace definic aktualizačního nástroje
  • Aktualizace komponent propojených na Adobe Reade
  • Kontrola a doplnění chybějících adresářů a souborů
  • Pár úprav v rámci EET

 

Verze 2.24 (24.10.2016)

  • Zveřejněna možnost nastavení parametrů Elektronické evidence tržeb (EET)
  • Spuštěn testovací mód EET

 

Verze 2.23 (8.5.2016)

  • Přidána možnost vypnout okno pozadí (hlavní plochy) v Nastavení
  • Zajištěn automatický přepočet při úhradě v okně úhrady (pokud je úhrada, sama se přepočítá částka k úhradě)
  • Na prodejním panelu upraven přepočet částky k placení, kdy se započítává úhrada. Světle zelený text displeje znamená běžnou platbu (jako dosud), světle modrý displej zobrazuje zbývající částku k doplacení (což znamená, že účet má úhradu), červený text displeje znamená, že zákazník má vyšší úhradu, než je částka k platbě (budeme mu vracet - má předplaceno).
  • Příprava na EET - nevizuální prvky, které jsou dostupné betatesterům

Náš nejlepší software

Právě přítomno: 3631 hostů a žádný člen

Joomla Templates by Joomla-Monster.com