Navigace

A A A

Bar a Restaurace - Historie verzí

Verze a jejich popis změn uvádíme až od verze 2.23, tedy od 08.05.2016. Předchozí změny jsou k dispozici u instalace, nebo na naší zákaznické podpoře.

Poznámka: Pokud Vám operační systém nedovolí provést změny v souborech (po aktualizaci se vše tváří stejně), zkuste stáhnout všechny soubory ručně ze stránky: http://update.mysoft.cz/index.php?dir=bar/&file=complete.zip

Verze 2.63 (10.7.2019) - platnost neomezená

    • Drobné úpravy a některá vylepšení

 

Verze 2.62 (16.2.2019) - platnost neomezená

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET
  • Změna telefonního čísla zákaznické podpory
  • Oprava chybovosti aktualizačního procesu na některých počítačích

 

Verze 2.61 (9.1.2019) - platnost neomezená

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.60 (9.12.2018) - platnost do 11.1.2019

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.59 (11.11.2018) - platnost do 11.12.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.58 (10.10.2018) - platnost do 11.11.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.57 (9.9.2018) - platnost do 11.10.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.56 (11.6.2018) - platnost do 11.9.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.55 (26.6.2018) - platnost do 11.8.2018

  • Přidána možnost neodesílání DPH (pro neplátce)

 

Verze 2.54 (11.6.2018) - platnost do 11.8.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.53 (8.5.2018) - platnost do 11.6.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.52 (11.4.2018) - platnost do 11.5.2018

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.51 (6.3.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.50 (4.2.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.49 (4.1.2018)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.48 (3.12.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.47 (2.11.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.46 (4.10.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.45 (3.9.2017)

  • Několik úprav zejména v designu
  • EET úpravy specifikací formátu datové zprávy

 

Verze 2.44 (1.9.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.43 (3.8.2017)

  • Vylepšený OFFLINE režim přímého odesílání

 

Verze 2.42 (1.8.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.41 (30.6.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.40 (25.5.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.39 (27.4.2017)

  • Pravidelná měsíční aktualizace kvůli EET

 

Verze 2.38 (18.4.2017)

  • Různá vylepšení ve skladu (ochrana proti uzavření bez uložení, lepší pojmenování některých prvků apod)
  • V malém reportu se tiskne i částka tržby pro lepší přehlednost
  • Příprava pro podporu Vitnamštiny (již brzy!)
  • Odstraněna funkce blokování plochy Windows
  • Funkce pouze jednoho spuštění v jeden okamžik

 

Verze 2.37 (5.4.2017)

  • Vylepšení kolem EET (OFFLINE, testovací režim), aktualizace pravidelných knihoven

 

Verze 2.36 (31.3.2017)

  • Jedna z pravidelných aktualizací na konci měsíce - drobné úpravy, úpravy kolem EET
  • Viditelné OFFLINE účtenky z EET s ruční možností práce s jednotlivými OFFLINE účtenkami.

 

Verze 2.35 (19.02.2017)

  • Tuhle aktualizaci chcete ;) U hlášky čekání na EET se střídají vtipné obrázky kolem EET
  • Oprava chyby u odstranění diakritiky v účtenkách - v Nastavení je zaškrtávátko funkční

 

Verze 2.34 (15.02.2017)

  • Přesnější zalamování řádků při tisku, optimalizace tisku
  • Pevné číslo účtenky dle systému (nehledí na číslování v rámci EET - vhodné pro více pokladen v rámci jednoho provozu)
  • Možnost naskladnit lahev včetně dvou receptur najednou (vše se automaticky prolinkuje)!!
  • Ve skladu a v naskladnění lahve s recepturami je použit lepší editační prvek produktového kódu, který se učí a pamatuje si dříve zadané hodnoty, současně hlídá správnost zadání znaků (nepovolí zakázané znaky)

 

Verze 2.33 (30.12.2016)

  • Úpravy kolem EET - nutná aktualizace!

 

Verze 2.32

  • Úpravy kolem EET
  • Vylepšení účtenkového systému
  • Úplná deintegrace Adobre Readeru - zjištěna přítomnost po aktualizaci 2.30 ještě v jednom z modulů - nyní není Adobe již nikde :)

 

Verze 2.31

  • Úpravy kolem EET

 

Verze 2.30 (6.12.2016)

  • Deintegrace Adobe Readeru ze systému - nově se reporty otevřou v novém okně, tedy mimo Bar.
  • Možnost vypnutí diakritiky při tisku účtenek
  • Možnost vypnutí klávesových zkratek

 

Verze 2.29 (30.11.2016)

  • Poslední úpravy spojené s přepnutím playground (zkušebního) a produkčního (ostrého) provozu EET.

 

Verze 2.28 (28.11.2016)

  • Nastavení tiskárny se nově načítá z registru a ne z disku (v síťovém režimu to umožňuje na každé PC nastavit tiskárny individuálně)

 

Verze 2.27 (20.11.2016)

  • Další úpravy kolem EET (zjednodušení účtenky - zmenšení, optimalizace výstupu)
  • Zahrnutí nových dll knihoven do instalace i aktualizační dávky (nutné k řádné funkci EET funkcí!)
  • Vyloučené účtenky z EET mají místo FIK nastavitelný text a místo BKP je uvedeno číslo účtenky, PKP je prázdný

 

Verze 2.26 (15.11.2016)

  • Zvětšení okna Nastavení - velikost již nestačila počtu položek
  • Přidána možnost ukládat profily nastavení EET a následně je použít při přihlášení obsluhy - podpora provozu na více IČ
  • Přidána možnost přiřadit šablonu účtenky při přihlášení obsluhy - podpora provozu na více IČ
  • Změna formátu cesty k uživatelskému certifikátu - namísto výběru složky se vybírá přímo soubor certifikátu (v případě, že jich tam měli zákazníci více - dělalo to zmatek)
  • Výběr ROOT certifikátu
  • Výběr certifikátu Autority
  • Přidána možnost zadat heslo k certifikátům oproti přednastavenému testovacímu heslu "eet" - při generování certifikátu zákazníkům tak přidáváme možnost zadání libovolného hesla
  • Přidáno tlačítko pro otestování komunikace s EET
  • Možnost volby portů u serverů EET MySOFT.cz (standardně port 89) - pro případné budoucí rozšiřování serverové základny, nebo zpracovatelských démonů na serverech
  • Přidána podpora správy uživatelského účtu na serverech EET Mysoft.cz (přihlášení, registrace, příprava pro upload certifikátů, ověření spojení)
  • Přidána možnost provozu dvou provozovatelů na jednom baru (DIČ Pověřujícího) v rámci EET
  • Pár změn v příkazech pro generování účtenek ze šablon (přidány další prvky EET). Popis je zde.
  • Je zapotřebí přenastavit uživatelský profil přihlašovaných barmanů (pouze v případě potřeby užití vlastních profilů EET a účtenek, jinak není potřeba).

 

Verze 2.25 (04.11.2016)

  • Aktualizace nápovědy (pdf)
  • Aktualizace souboru rozdílů verzí (pdf)
  • Aktualizace definic aktualizačního nástroje
  • Aktualizace komponent propojených na Adobe Reade
  • Kontrola a doplnění chybějících adresářů a souborů
  • Pár úprav v rámci EET

 

Verze 2.24 (24.10.2016)

  • Zveřejněna možnost nastavení parametrů Elektronické evidence tržeb (EET)
  • Spuštěn testovací mód EET

Verze 2.23 (8.5.2016)

  • Přidána možnost vypnout okno pozadí (hlavní plochy) v Nastavení
  • Zajištěn automatický přepočet při úhradě v okně úhrady (pokud je úhrada, sama se přepočítá částka k úhradě)
  • Na prodejním panelu upraven přepočet částky k placení, kdy se započítává úhrada. Světle zelený text displeje znamená běžnou platbu (jako dosud), světle modrý displej zobrazuje zbývající částku k doplacení (což znamená, že účet má úhradu), červený text displeje znamená, že zákazník má vyšší úhradu, než je částka k platbě (budeme mu vracet - má předplaceno).
  • Příprava na EET - nevizuální prvky, které jsou dostupné betatesterům

Ceny jsou koncové. Snížené ceny platí od 6.2.2019 do ukončení akce. Sleva platí jen na nové registrace a na první rok provozu - pokud není uvedeno jinak.

BAR A RESTAURACE:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Bar & Restaurant LIGHT 1 495Kč Stáhnout zde Objednat zde
Bar & Restaurant NORMAL 1 990Kč Stáhnout zde Objednat zde
Bar & Restaurant DELUXE 2 100Kč Stáhnout zde Objednat zde
Bar & Restaurant FULL doporučujeme! 2 590Kč Stáhnout zde Objednat zde
Bar & Restaurant FULL+KLUB 3 890Kč Stáhnout zde Objednat zde
Bar & Restaurant samotný modul KLUB 1 490Kč Stáhnout zde Objednat zde

POKLADNA A SKLAD

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Pokladna a Sklad FULL 1 990Kč Stáhnout zde  Objednat zde

POKLADNÍČEK:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Pokladníček BASIC 299Kč Stáhnout zde Objednat zde

FIRMA A SKLAD:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Firma a Sklad FULL 2 490Kč Stáhnout zde Objednat zde

RADIO PROFESIONAL:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Radio Profesional 8 LIGHT 3 200Kč Stáhnout zde Objednat zde
Radio Profesional 8 NORMAL 3 600Kč Stáhnout zde Objednat zde
Radio Profesional 8 DELUXE 4 100Kč Stáhnout zde Objednat zde
Radio Profesional 8 FULL 4 490Kč Stáhnout zde Objednat zde

DIRECTMAIL:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
DirectMail LIGHT 990Kč Stáhnout zde Objednat zde
DirectMail NORMAL 1 490Kč Stáhnout zde ještě není v prodeji
DirectMail DELUXE 2 490Kč Stáhnout zde ještě není v prodeji
DirectMail FULL 4 990Kč Stáhnout zde ještě není v prodeji


OSTATNÍ APLIKACE A SYSTÉMY:

Program: Varianta: Cena: Stáhnout: Objednat:
Hotel & Penzion FULL 1 900Kč Stáhnout zde Objednat zde
BarCode Generator FULL 2 990Kč Stáhnout zde Objednat zde
PC Locker(1x ADMIN, 5xCLIENT) FULL 499Kč Stáhnout zde Objednat zde
PC Locker(další 1xPC - ADMIN nebo CLIENT) FULL 149Kč Stáhnout zde Objednat zde
E-Mailer FULL 350Kč Stáhnout zde Objednat zde
WebDirectMailer
měsíčně 150Kč e-mailservis.cz  Objednat zde
WinLock FULL 99Kč Stáhnout zde Objednat zde


Ceník služeb:
 

Služba: Varianta: Cena:
Servis PC, sítí a periferií Firma 550Kč/hodinu
Servis PC, sítí a periferií Domácnost 450Kč/hodinu


Streamy:

Uvedená cena je za jeden měsíc. Zúčtování je pátému dni v měsíci.

Varianta: kbps: Posluchačů: Server: Cena:
S32P10 32 10 SHOUTCAST 20Kč
S32P50 32 50 SHOUTCAST 40Kč
S32P100 32 100 SHOUTCAST 60Kč
S64P10 64 10 SHOUTCAST 35Kč
S64P50 64 50 SHOUTCAST 70Kč
S64P100 64 100 SHOUTCAST 75Kč
S128P10 128 10 SHOUTCAST 60Kč
S128P50 128 50 SHOUTCAST 85Kč
S128P100 128 100 SHOUTCAST 110Kč
S128P200 128 200 SHOUTCAST 200Kč
S256P100 256 100 SHOUTCAST 200Kč
S320P100 320 100 SHOUTCAST 290Kč


Objednání zboží, nebo služeb můžete provést také telefonicky na čísle: +420 - 41 41 41 434, nebo 608 12 10 10

Správa PC, sítí a periferií:

Příjezd a odjezd technika servisu PC je 7Kč/1km (v Mostě zdarma). Je možné domluvit smluvní pravidelnou správu PC a sítí s paušálním plněním, u kterého se nehradí dodatečně žádné konkrétní výjezdy. Pro domácnosti doporučujeme pravidelnou kontrolu stavu a údržbu PC alespoň jednou za 1-3 měsíce - dle typu využívání PC. V ceně servisu je veškerá činnost technika, tedy čas, síťařské práce (oprava vedení, koncových bodů), konfigurace PC, serverů a technologií, údržba, analýza a další činnosti. V ceně není zahrnut spotřební materiál (koncovky, kabeláž a další případný potřebný materiál). 

U jednorázových zakázek je provedena úhrada na místě, u pravidelných zakázek je zasláno periodické vyúčtování.

Účtujeme celou první hodinu a dále každou započatou půlhodinu.

Preferujeme pro daný výjezd ideálně vždy stejného technika, který má znalost technologií klienta a nemá tak potřebu analýzy, je-li to možné. Při akutních výjezdech mimo volný termín technika účtujeme po dohodě s klientem příplatek 25% v denních hodinách (Po-Pá, 10:00 - 20:00), nebo 50% v nočních hodinách (Po-Pá, 20:00 - 10:00, So-Ne 00:00 - 23:59).

Poznámka:

Systém Bar a RestauraceRPXDirect MailPC Locker a Radio Profesional mají roční licencování. Získáte-li systém s meziroční aktivací za akční cenu, je Vám tato cena poskytnuta na věky (v případě změny cen, bude platit ta cena, která je pro Vás výhodnější). Ostatní aplikace mají licenci trvalou.

Pracovní příležitosti v MySOFT.cz

Na této stránce naleznete aktuální nabídku volných pracovních míst i s popisem pracovní náplně, podmínek a další informace, týkající se kariéry u nás.

 Obchodní zástupce celá ČR

Hledáme vhodného kandidáta na pozici obchodního zástupce pro Prahu a blízké okolí. 

Podmínky práce:

  • Samostatnost
  • Komunikativnost a dobré vystupování
  • Možnost dopravit se ke klientům (jakkoliv, nejlépe vozem)
  • Možnost prezentace na vlastním notebooku u klienta
  • Následná podpora zákazníků na první úrovni
  • Na jeden region může být i více samostatných zástupců, práce nevyžaduje plné nasazení, ale je vhodná jako přivýdělek

Předmět práce:

  • Zastupování v nabídce pokladního systému Bar a Restaurace (s EET), případně ostatních našich produktů
  • Komunikace s klientem v dané lokalitě

Právní forma spolupráce:

  • Na ŽL, brigádně (dohoda pro provedení práce, provizní systém vyplácení)
  • Dohoda o pracovní činnosti

Finanční podmínky- honorář:

  • Formou provize za sjednaný prodej licencí (dle obratu od 15% do 40%) - akčně nabízíme 40% již od první objednávky!

Kontaktní osoba: Dušan Matouš, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.tel.: +420 - 4111 98 111, 608 12 10 10 (obchodní oddělení následnou volbou v nabídce)

 

Vaši objednávku můžete provést následujícím způsobem:

Zavoláním na naši objednávkovou telefonní linku:

+420 - 41 41 41 434
+420 - 608 12 10 10

Tato linka slouží rovněž pro uživatelskou podporu.

Vaši objednávku můžete provést také kontaktováním naší zákaznické podpory pomocí e-mailu, ICQ, skype a facebooku.

ON-LINE objednávku můžete také provést vyplněním následujícího formuláře:

Pracovní příležitosti v MySOFT.cz

Na této stránce naleznete aktuální nabídku volných pracovních míst i s popisem pracovní náplně, podmínek a další informace, týkající se kariéry u nás.

 

Obchodní zástupce celá ČR

Hledáme vhodného kandidáta na pozici obchodního zástupce pro Prahu a blízké okolí. 

Podmínky práce:

  • Samostatnost
  • Komunikativnost a dobré vystupování
  • Možnost dopravit se ke klientům (jakkoliv, nejlépe vozem)
  • Možnost prezentace na vlastním notebooku u klienta
  • Následná podpora zákazníků na první úrovni
  • Na jeden region může být i více samostatných zástupců, práce nevyžaduje plné nasazení, ale je vhodná jako přivýdělek

Předmět práce:

  • Zastupování v nabídce pokladního systému Bar a Restaurace (s EET), případně ostatních našich produktů
  • Komunikace s klientem v dané lokalitě

Právní forma spolupráce:

  • Na ŽL, brigádně (dohoda pro provedení práce, provizní systém vyplácení)
  • Dohoda o pracovní činnosti

Finanční podmínky- honorář:

  • Formou provize za sjednaný prodej licencí (dle obratu od 15% do 40%) - akčně nabízíme 40% již od první objednávky!

Kontaktní osoba: Dušan Matouš, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.tel.: +420 - 4111 98 111, 608 12 10 10 (obchodní oddělení následnou volbou v nabídce)

 

Náš nejlepší software

Joomla Templates by Joomla-Monster.com